Opis
książki
:
Czas na e-biznes
Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?
- Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
- Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
- Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:
- pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
- stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
- tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
- zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
- redagować skuteczne e-maile reklamowe,
- kupować i stosować bazy adresowe.
Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!
Wybrane bestsellery
-
Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu – Piotra Majewskiego.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość proste, jeśli każdy dzień wygląda podobnie. Co jednak zrobić, jeśli codziennie trzeba stawiać czoła zmieniającej się rzeczywistości? Jak utrzymać dobre nawyki podczas życiowych zawirowań, kiedy wydaje się, że w żaden sposób nie pasują do nowych warunków?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%)
Ebooka "Czas na e-biznes" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Czas na e-biznes" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Czas na e-biznes" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Czas na e-biznes (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Trade Marketer 03/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Bestseller! Ponad 5 000 sprzedanych egzemplarzy. Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
-
Recenzja: Gazeta Pomorska 01/2008, BZRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie ze 150 do blisko 50.000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili. Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla ciebie. Nie twój e-biznes zarabia na ciebie!
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 06/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prowadzenie działalności biznesowej opartej w dużym stopniu o możliwości oferowane przez internet to zagadnienie, które pobudza wyobraźnię obecnych i przyszłych przedsiębiorców. Informacje o sukcesach i potencjale kolejnych przedsięwzięć e-biznesowych nęcą od lat perspektywą zarabiania pieniędzy znajdujących się wręcz na wyciągnięcie dłoni. Wielu użytkowników pamięta zapewne pęknięcie tzw. bańki internetowej, kiedy okazało się, że liczne pomysły finansowane bez opamiętania m.in. przez inwestorów giełdowych były oparte bardziej na panującej wówczas modzie i myśleniu w kategoriach życzeniowych, a nie na racjonalnych przesłankach.
Krach przetrwało jednak wiele przedsiębiorstw zajmujących się e-biznesem. Wciąż powstają też nowe. Twórców odpowiedzialnych za sukcesy większości z nich łączy racjonalność i metodyczność postępowania. W jaki sposób może zatem próbować swych sił potencjalny przedsiębiorca planujący rozpoczęcie tego typu działalności? Racjonalnym posunięciem jest korzystanie z wiedzy i porad udzielanych przez osoby doświadczone na tym polu, których działania mogą być postrzegane w kategoriach sukcesu.
Do tego grona na polskim rynku można zaliczyć m.in. Piotra Majewskiego. W 2000 roku wydał on pierwszy numer sieciowego magazynu CzasNaE-Biznes. Krąg odbiorców tej pozycji zwiększył się przez kilka lat ze 150 osób do 50 tysięcy czytelników. Doświadczeniem, które zdobył przez kilka lat doradzając twórcom serwisów internetowych dzieli się z czytelnikami prezentowanej książki.
Autor rozpoczyna swe rozważania od zaprezentowania podstawowych pojęć związanych z e-biznesem. Zachęca do powiększania dochodu pasywnego, powołując się m.in. na teorie budzącego w wielu kręgach kontrowersje Roberta Kiyosakiego. Przedstawia także czynniki, które w jego przekonaniu mają decydujący wpływ na powodzenia planowanych przedsięwzięć. Następnie zabiera czytelnika w podróż po kolejnych aspektach e-biznesu.
Nakreśla znaczenie strategii, omawia proces budowania marki, udzielając porad związanych z doborem właściwej nazwy serwisu lub firmy, i zachęca do automatyzacji czynności biznesowych, traktując ją jako konieczny warunek uzyskania niezależności finansowej. Porusza zagadnienia związane z technikami przyciągania uwagi klienta, rozsyłaniem korespondencji w taki sposób, aby nie zostać spamerem i możliwościami oferowanymi przez autorespondery. Przybliża też zasady pozycjonowania witryn w wyszukiwarkach i wyjaśnia, co rozumie pod pojęciem świadomego marketingu. Sporo uwagi poświęca również reklamie, zaś całość wieńczy materiałem traktującym o programach partnerskich.
"Czas na e-biznes" to pozycja kierowana przede wszystkim do początkujących adeptów sztuki prowadzenia działalności biznesowej z wykorzystaniem internetu. Zwraca uwagę na liczne aspekty, które wymagają podejmowania przemyślanych, racjonalnych działań. Wskazuje ścieżki, które przyniosły powodzenie innym przedsiębiorcom. Inspiruje do zwiększania aktywności i stałej troski o prowadzone przedsięwzięcie.
Dla weteranów e-biznesu książka będzie raczej odświeżeniem posiadanej przez nich wiedzy. Bodźcem do dyskusji o technikach, które postrzegają w innym świetle aniżeli autor publikacji. Być może także okazją do zweryfikowania zdobytych doświadczeń i ponownego przemyślenia stosowanej strategii. Zdecydowanie większą korzyść odniosą z niej jednak osoby, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej dziedzinie lub potrzebują bodźca do podjęcia tego typu wyzwań.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Z.Z.; 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Potencjalnym czytelnikom, którzy interesują się możliwością wykorzystania Internetu w biznesie, zarówno autor, jak i tytuł powinny już być znane. Piotr Majewski bowiem to ten sam człowiek, który pod taką samą nazwą jak tytuł książki utworzył przed siedmiu laty popularny serwis internetowy. Również ten sam tytuł ma wydawany przez niego magazyn, który zdobył blisko 50 tys. czytelników. Czym wobec tego jest książka?
Sam autor napisał, że to zbiór jego publikacji z ubiegłych kilku lat. W istocie jest zbiorem doświadczeń i wniosków, kompendium wiedzy o tyle dziś użytecznej, że zweryfikowanej przez życie. Gdy kilka lat temu Majewski zaczął doradzać swym czytelnikom, jak tworzyć serwisy internetowe i na nich zarabiać, czas na e-biznes dopiero nadchodził. Nadzieje z nim wiązane - po euforii zakończonej pęknięciem internetowej bańki - zaczęły się ziszczać w Polsce dopiero dwa, trzy lata temu. Wówczas pierwsze internetowe spółki zaczęły liczyć nie tylko koszty, ale i zyski. Dziś nie ma wątpliwości, że w sieci i dzięki sieci można zarobić. Są już chętni nie tylko do tego, by sprzedawać, ale i kupować za pośrednictwem Internetu. Przybywa także tych, którzy chcą się w nim reklamować, bo mają szanse dotrzeć do ponad 13 mln internautów, czyli potencjalnych klientów.
Jak to zrobić, jak zaistnieć w sieci z własną witryną WWW, przyciągnąć zainteresowanie, rozwinąć biznes (a do tego zgodnie z prawem) - o tym jest ta książka.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coraz więcej osób zaczyna zauważać możliwości i ewentualne korzyści materialne, które oferuje wirtualna działalność gospodarcza. Tym, którzy jeszcze tego nie widzą, przyda się książka opisująca najważniejsze zasady poruszania się po meandrach e-biznesu.
Zgromadzone w niej informacje dotyczą takich kwestii, jak dobór treści i oprawy wizualnej własnej witryny internetowej, pozycjonowanie strony WWW w wyszukiwarkach internetowych, budowanie własnej listy kontaktów, redagowanie skutecznych wiadomości pocztowych o charakterze reklamowym (z zachowaniem wszelkich zasad, które nie uczynią z biznesmena spamera) tworzenie e-mailingów, wybieranie programów partnerskich oraz kreowanie wizerunku własnej marki w Intenecie.
Autor stara się wprowadzić czytelnika w sposób myślenia e-handlowca. Jeśli do tej pory takie pojęcia, jak branding czy copywriting, były ci obce, tutaj znajdziesz ich dokładne wyjaśnienie. Książka została napisana dość przejrzystym stylem, ułatwiającym zrozumienie zawiłości elektronicznego handlu oraz marketingu. Liczbę listingów ograniczono do minimum, a jeśli się pojawiają, są dokładnie opisane i skomentowane.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 23-04-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Trzeba mieć przynajmniej trochę czasu, żeby zaryzykować i sięgnąć po książkę "Czas na e-biznes" Piotra Majewskiego, wydaną przez wydawnictwo Helion/Onepress. Ten czas jest niezbędny, bowiem książka wciąga jak narkotyk i gdy już zacznie się ją czytać, trudno przestać. Daleka jest ona od nudziarstwa wielu tzw. biznesowych podręczników, których autorzy za punkt honoru biorą sobie udowodnienie, że są znacznie, znacznie mądrzejsi od odbiorcy treści, a dotarcie do połowy książki (ze słownikiem języków obcych) czytelnik może poczytywać sobie za niebywały sukces.
Trzeba oczywiście uważać, by podczas lektury nie zachłysnąć się, bowiem dawka wiedzy na temat, jak utworzyć rentowne serwisy internetowe jest już bardzo obszerna. Treść książki została jednak uporządkowana w taki sposób, że każdy kolejny podrozdział i rozdział to "zupełnie inna historia" z tych, jakie składają się na współczesny e-biznes. Zapewne jest to efekt tego, że autor już wcześniej prezentował poruszane zagadnienia w formie artykułów w serwisie CzasNaE-Biznes (www.cneb.pl), a to wymaga samodyscypliny.
Rozpoczynamy od poznania (przypomnienia sobie...) podstawowych pojęć w e-biznesie. Następnie przechodzimy do strategii, wyszukania niszy rynkowej i właściwego klienta, spraw dystrybucji, zasad opracowywania stron WWW, reklamy i formułowania ofert. Korzystamy z porad: jak unikać spamu, tworzyć listy adresowe, pisać właściwie oddziałujące na klienta e-maile oraz korzystać z autorespondera i wyszukiwarek. Rzecz w tym, by prowadzić świadomy marketing, wykorzystując wszystkie dostępne (zwłaszcza te nic albo niewiele kosztujące) środki reklamy.
Piotr Majewski, przytaczając własne i przypominając doświadczenia biznesowych klasyków, dał nam wędkę, życząc udanych połowów! Żal nie skorzystać.
-
Recenzja: Salesman Polska Wojciech Rudny, 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdybym miał jakikolwiek wpływ na tytuł książki Piotra Majewskiego, nie nazwałbym jej "CZAS NA e-BIZNES" (być może dałbym jej taki podtytuł), ale nazwałbym ją "BIBLIĄ e-BIZNESU". Jest to bowiem naprawdę świetnie dopracowane kompendium wiedzy o biznesie internetowym. Wystarczy już sam rzut oka na spis treści, by chcieć je mieć na własność!
Znajdziesz tu wiele nowych pojęć, które musisz sobie przyswoić, jeśli chcesz odnieść sukces w e-biznesie (branding, tagline, zasada 3 czynników w copywritingu, NOA, CMS, content layering i wiele innych). Poza tym dowiesz się, jakie są modele e-biznesu, jaką strategię obrać w działalności e-commerce, czy warto znaleźć swoją niszę, a nawet: jak nazwać swoją firmę lub serwis www? Ale to wciąż ułamek tego, co ma Ci do przekazania Autor! Dlatego pozwól, że wymienię jeszcze kilka innych zagadnień omawianych w tej cennej pozycji.
Są to m.in. automatyzacja w e-biznesie (są rzeczy, których nie musisz wykonywać sam za każdym razem); dystrybucja w internecie; copywriting; niemal wszystko o stronie www; spam i jak nie zostać spamerem; lista adresowa i jak ją zbudować; e-mail marketing; niemal wszystko o autoresponderze; o wyszukiwarkach (w tym o linku popularity); na czym polega świadomy marketing (czy wiesz, co to jest FreeBot.pl? -- jeden z internetowych biznesów Piotra); niemal wszystko o reklamie w internecie i programach partnerskich. I to wszystko w jednej tylko pozycji książkowej!
Zastanawiasz się jeszcze, czy powinieneś zapoznać się "CZAS NA e-BIZNES". Pytasz, po co mi to? Przecież nie zajmuję się e-biznesem i nie bardzo mnie to interesuje. Oczywiście nie musi Cię to w ogóle interesować. Pozwól, że powtórzę, to co powiedziałem we wstępie: oczywiście Ciebie w ogóle nie interesuje zarabianie w sieci, nie chcesz być bogaty, nie chcesz być rentierem, Ciebie wcale nie interesuje dochód pasywny. Od tych "nowinek" zdecydowanie wolisz nosić ciężkie wiadra z wodą -- i nie tylko do jutra, przez tydzień, miesiąc, rok, ale przez całe swoje życie! Czyż jednak nie efektywniej byłoby zacząć pracę nad budową własnego dochodowego rurociągu? Oczywiście wymaga to odpowiedniej wiedzy, motywacji, dyscypliny i zaangażowania. Ale musisz to zrobić sam.
To tak jak z ładną, wysportowaną sylwetką: sam musisz zacząć uważać na to, co jesz, by nowe fałdy tłuszczu nie pojawiały się na Twoim ciele. To TY SAM musisz najpierw zdobyć wiedzę na temat tego, ile i co wolno Ci jeść, a czego nie. To TY SAM musisz przestrzegać diety, biegać, ćwiczyć na siłowni -- nikt inny tego za Ciebie nie zrobi. Nikt Cię w tym nie wyręczy. Ja w każdym bądź razie życzę Ci powodzenia i podjęcia właściwej decyzji, która może odmienić Twoje życie nie do poznania. Bo tak naprawdę jedna decyzja może być jak butterfly effect (efekt motyla -- zob. http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_motyla). Może wpłynąć na całe Twoje życie i zaważyć nad tym, czy będziesz biedny i wciąż zależny od innych, czy też bogaty i całkowicie niezależny. Czasami może to być tylko jedna książka i jeden Autor!
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. AS; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Aukcje internetowe, telepraca czy e-mailing to słowa związane z e-biznesem, o którym jeszcze niedawno nikt nie słyszał. Szczegółowo objaśnia tę formę Piotr Majewski w książce "Czas na e-biznes" (Wydawnictwo Helion).
Wskazuje nowe metody zarabiania pieniędzy przez sieć, wyjaśnia, na czym polega współpraca z serwisami WWW, prowadzenie sieciowych pasaży, sklepów internetowych itd. Książka mówi też o prawie autorskim i przepisach o danych osobowych. Czytelnicy dowiedzą się także, jak pozycjonować stronę, w wyszukiwarkach, stosować outsourcing (czyli, co zlecić na zewnątrz), tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów, zaplanować treść i oprawę wizualną strony. Autor pisze też o redagowaniu e-maili reklamowych oraz kupowaniu i stosowaniu baz adresowych.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Generalnie są dwa rodzaje książek - dla początkujących i dla zaawansowanych.
Książki dla początkujących powinny pokazywać uznane koncepcje i teorie, przedstawiać je na praktycznych przykładach, a także wyjaśniać dlaczego są one skuteczne. Dzięki temu po lekturze takiej książki początkujący może wznieść się poziom wyżej. Bo przecież to nie wykuta na pamięć informacja, a świadome zastosowanie wiedzy odróżnia mistrza od ucznia.Z kolei książki dla zaawansowanych powinny wchodzić w jeden wybrany temat tak głęboko jak to tylko możliwe. Zaawansowani znają podstawy i swobodnie się w nich poruszają. Potrzebują zatem głębokiej wiedzy.
Autor tej książki wykonał niebywałą pracę, zbierając wiadomości od uznanych mistrzów marketingu i przedstawiając je wszystkie w jednej książce. Za to należy mu się uznanie. Problem w tym, że jeśli stawiasz pierwsze kroki w e-biznesie, ta książka Cię przytłoczy i oszołomi. Dawka wiadomości jest po prostu zbyt intensywna.
Z kolei ktoś kto siedzi nieco w temacie, nie dowie się z tej książki niczego nowego. To wszystko już zna, może w lekko innej formie, może nie po polsku. Ale zna.Jeśli więc masz tę książkę i jesteś początkującym e-biznesmenem, czytaj ją powoli, podpunkt po podpunkcie (czyli 3.1, potem 3.2, potem 3.3). Nie czytaj wszystkiego jednym ciągiem, bo przeciążysz swój umysł. Według informacji prasowej, oryginalny materiał tej książki był publikowany jako artykuły w ciągu kilku lat. I właśnie w ten sposób musisz czytać tę książkę.
Jeśli masz tę książkę i jesteś zaawansowanym e-biznesmenem, używaj jej jako podręcznej encyklopedii. Chcesz znaleźć jakiś szczegół, chcesz coś przypomnieć sobie - otwórz książkę i gotowe.
Jeśli natomiast jeszcze nie masz tej książki w domu... odpowiedz sobie na dwa pytania: początkujący - Czy potrzebujesz wiedzy szybko, czy też możesz poczekać kilka miesięcy? zaawansowany - Czy szukasz nowej wiedzy, czy podsumowania tego co już wiesz?
Zakup zależy od Twojej odpowiedzi.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0700-5, 8324607005
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-03-01
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3450
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Spis treści książki
- 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
- 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)
- 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
- 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
- 2.3. Modele e-biznesu (31)
- 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
- 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)
- 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
- 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
- 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
- 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
- 3.5. Tagline, czyli slogan (70)
- 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
- 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
- 4.3. Outsourcing (82)
- 5.1. Strona WWW (87)
- 5.2. Sklep internetowy (90)
- 5.3. Pasaż internetowy (93)
- 5.4. Strategiczny partner (94)
- 5.5. Aukcje internetowe (97)
- 6.1. AIDA (99)
- 6.2. Zasada 3 czynników (104)
- 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
- 6.4. Działaj na emocje (111)
- 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
- 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)
- 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
- 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
- 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
- 7.4. Kontakt i pomoc (152)
- 7.5. Notki prawne (156)
- 7.6. Hosting (159)
- 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)
- 8.1. Spam (165)
- 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)
- 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
- 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)
- 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
- 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
- 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
- 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)
- 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
- 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
- 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
- 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)
- 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
- 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
- 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
- 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
- 12.5. Link popularity (253)
- 13.1. Świadomy marketing (259)
- 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
- 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
- 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
- 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
- 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
- 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
- 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)
- 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
- 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
- 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
- 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
- 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
- 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
- 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
- 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)
- 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
- 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
- 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
- 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)
Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)
Rozdział 3. Branding (49)
Rozdział 4. Automatyzacja (77)
Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)
Rozdział 6. Copywriting (99)
Rozdział 7. Strona WWW (139)
Rozdział 8. SPAM (165)
Rozdział 9. Lista adresowa (191)
Rozdział 10. E-mail marketing (205)
Rozdział 11. Autoresponder (225)
Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)
Rozdział 13. Świadomy marketing (259)
Rozdział 14. Reklama (307)
Rozdział 15. Program partnerski (339)
Skorowidz (373)
Onepress - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się długu technicznego, a także mniejszą wydajność, rosnące niezadowolenie pracowników i ic- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Czas na e-biznes Piotr Majewski (23) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(6)
(0)
(4)
(6)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie