Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior

- Autorzy:
- Lutz Finger, Soumitra Dutta
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 338
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior
You can measure practically anything in the age of social media, but if you don’t know what you’re looking for, collecting mountains of data won’t yield a grain of insight. This non-technical guide shows you how to extract significant business value from big data with Ask-Measure-Learn, a system that helps you ask the right questions, measure the right data, and then learn from the results.
Authors Lutz Finger and Soumitra Dutta originally devised this system to help governments and NGOs sift through volumes of data. With this book, these two experts provide business managers and analysts with a high-level overview of the Ask-Measure-Learn system, and demonstrate specific ways to apply social media analytics to marketing, sales, public relations, and customer management, using examples and case studies.
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł(-30%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowie...
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć ...
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.90 zł
57.00 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-3683-7, 9781449336837
- Data wydania ebooka:
-
2014-01-23
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.6MB
Spis treści książki
- Ask, Measure, Learn
- Dedication
- Dedication
- Introduction
- The Fourth V of Data
- The Promise
- The Data Focus
- More Data
- Better Technology
- Analytics Focus
- What This Book Covers
- Chapter Outline
- Safari Books Online
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- I. Media Measurement by Function
- 1. Marketing
- Marketing and Social Media: The Promise and the Reality
- Three Myths about Social Media
- Social Media Is Cheap
- Social Media Is Fast
- Social Media Is Just Another Channel
- Branding
- Social Media: A New Class of Metrics
- Reach Does Not Equal Awareness
- Case: Virgin Atlantic Airways
- Where is Linda?
- Return on Investment: Was Linda Worth It?
- 1. Marketing
- Purchase Intent
- How to Find Purchase Intent
- Behavioral Targeting
- Social Targeting
- You Say It...
- You Like It...
- Your Friends Like It...
- Homophily versus Influence
- Social Connections versus Behavior
- The Influencer
- Summary
- Workbook
- 2. Sales
- Introduction
- Social Sales
- Data-Driven Sales
- Introduction
- Reach Versus Intention
- Social Confirmation Creates Trust
- User Ratings
- User comments
- Social Confirmation Creates Trust
- Peer Pressure
- Do Social Confirmation and Peer Pressure Work?
- Whator WhoWould Make You Buy?
- Recommendation Systems
- Collaborative Recommendations
- Content-Based Recommendations
- The Technology of Recommendation Systems
- The Cold-Start Problem
- Not Enough Data
- No Surprises
- How to Build a Recommendation System: Start Small
- Trust, Personality, and Reason
- Personal Relationships
- Reason
- Summary
- Workbook
- 3. Public Relations
- PR Often Has No Measurable ROI
- Measuring People
- Reach in PR
- Context in PR
- Context of the content
- Context of the author
- Journalism CRM
- Communication Is Human
- Six principles of influence
- Measuring Distributing
- Clipping
- The Myth of Number of Articles
- Reading Lists
- Engagement
- Clicking
- Sharing, Liking, Thumbs Up
- Commenting
- Copying
- Effort versus Impact
- Case: Spread of the Idea of Resilient India
- PR to Warn
- Examples of PR disasters
- Inappropriate selling
- Underestimation of virality
- Self-censorship
- Impersonation
- Examples of PR disasters
- No Early Warning Systems
- Nondeterministic
- Speed to disaster
- Case: McDonalds
- Warning Signals
- Summary
- Workbook
- 4. Customer Care
- New Voice of the Customer
- Dell Hell
- United Breaks Guitars
- New Voice of the Customer
- Customer Care 2.0
- Knowledge Bases and Customer Self-Service
- Happier Employees
- Smart Selection
- Positive Publicity
- Dos and Donts
- Get Clients into Your Service Channel
- Mind the Trolls
- Resources and Scaling
- Is Social Customer Care the New Commodity?
- Automation and Business Intelligence
- A Case of Airline Customer Satisfaction
- Sentiment Algorithm
- Anaphora Algorithm
- Context
- Can we use it at all?
- Case Sony Ericssonspecial words
- A Dynamic Approach to Machine Learning
- Case: newBrandAnalytics
- Case: Dells customer care
- Summary
- Workbook
- 5. Social CRM: Market Research
- Case Study: Customer Lifecycle
- Analytical CRM: The New Frontier
- Issues with the Traditional Way
- Turning CRM Around
- Facebook and Open Graph
- Which Data?
- Social Media: Too Shallow?
- Personal Data: Too Sensitive?
- Summary
- Workbook
- 6. Gaming the System
- Spam and Robots
- Creating Reach
- How to Spot Bots
- Smearing Opponents
- John Sununu
- Follower Scandals
- Creating Influence and Intention
- A Turing Test on Twitter
- The US Militarys Search for Social Media Robots
- Spreading Paid Opinions: Grassroots and Astroturfing
- SOPA and PIPA Act: A Modern Grassroots Movement
- Microsofts Antitrust Case
- Chinas 50-Cent Bloggers
- Cause, Access, and Reach
- Contagiousness
- Kony2012
- Viral by Design
- The Truth about the Truth
- How to Spot Attempts to Create Contagiousness
- The Opposite of Virality: Suppressing Messages
- Blurry Lines
- The Case of Facebook
- Summary
- Workbook
- 7. Predictions
- Predicting the Future
- Prediction of Learning
- Predicting Elections
- Selection Bias
- Bad PR Bias
- Predicting Voting Behavior
- Predicting Box Offices
- The Movie Industry
- Insights with Caution
- Conclusion
- Predicting the Stock Market
- Closing Predictions
- Workbook Questions
- II. Build Your Own Ask-Measure-Learn System
- 8. Ask the Right Question
- Case Study: Major Telecom Company
- Background Knowledge
- Was He Heard?
- Case Study: Major Telecom Company
- Formulate the Question
- Creative Discovery
- Domain Knowledge
- The Right Question
- 8. Ask the Right Question
- An Industry in Search of a Question
- Summary
- Workbook Questions
- 9. Use the Right Data
- Which Data Is Important?
- Causation
- Correlation versus causation
- Direct effect
- Reverse effect
- The unknown third
- All of the above
- Correlation versus causation
- Causation
- Testing for Correlation
- Error, or Why Structured Data Is Superior
- Structured
- Unstructured
- Which Data Is Important?
- Cost and Insider Knowledge
- Case: A Matchmaking Engine
- Data Selection
- Sampling
- Subsets
- I know keywords
- No truth
- Case: Haiti
- Summary
- Workbook
- 10. Define the Right Measurement
- Examples of Social Media Metrics
- Influence
- Consumer Preference
- The Quest for ROI
- Examples of Social Media Metrics
- The Risks of Metrics
- Influencing the metric
- Wrong behavior
- Changes Over Time and Space
- Overcoming the issues
- Summary
- Workbook
- III. Appendix
- A. All Names
- Endorsement
- Introduction
- Chapter 1, Marketing
- Chapter 2, Sales
- Chapter 3, Public Relations
- Chapter 4, Customer Care
- Chapter 5, Social CRM: Market Research
- Chapter 6, Gaming the System
- Chapter 7, Predictions
- Chapter 8, Ask the Right Question
- Chapter 9, Use the Right Data
- Chapter 10, Define the Right Measurement
- A. All Names
- Index
- About the Authors
- Colophon
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
305.15 zł
359.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior Lutz Finger, Soumitra Dutta (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.