Opis książki: 3D Studio VIZ 3i
Podręcznik ten przedstawia VIZ-a w wielu różnych zastosowaniach, związanych z prezentacjami architektonicznymi, animacją, modelowaniem i grafiką inżynierską. Kilkanaście przejrzyście i szczegółowo opisanych ćwiczeń zapozna cię z praktycznymi aspektami pracy z programem, bez wdawania się w zawiłą teorię i nadmiar skomplikowanych technicznych pojęć. Ćwiczenia te nauczą nowych technik pracy każdego użytkownika VIZ-a, zarówno początkującego, jak i profesjonalistę.
Czytając niniejszą książkę poznasz między innymi następujące zagadnienia:
- Słownictwo i podstawowe pojęcia związane z grafiką 3D.
- Konfigurowanie interfejsu użytkownika VIZ-a 3i.
- Tworzenie scen z martwą naturą i ich animacja.
- Projektowanie wnętrz i modelowanie elementów zabudowy pomieszczeń.
- Tworzenie materiałów organicznych oraz stosowanych w budownictwie i architekturze.
- Modelowanie krajobrazu, w tym powierzchni wody, roślinności, wody i efektów atmosferycznych.
- Konstruowanie trójwymiarowej sceny na podstawie szkiców.
- Renderowanie obrazów o wysokiej rozdzielczości i dopasowywanie wirtualnych kamer do zdjęć rzeczywistych obiektów.
- Wizualizacje architektoniczne, animacje typu walkthrough.
- Modelowanie obiektów mechanicznych, wykorzystanie powierzchni NURBS.
- Animacja z wykorzystaniem odwrotnej kinematyki, planowanie animacji.
- Przygotowywanie dokumentów do druku i sceny VRML.
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
W ponad 200-stronicowej publikacji przeznaczonej dla tych, którzy zaczynają przygodę z AutoCAD-em, autor zabiera czytelników na wyprawę do krainy projektowania. Andrzej Pikoń dzięki ogromnemu doświadczeniu bezboleśnie wprowadzi nowicjuszy w świat rysunku, obiektów, narzędzi i całego środowiska na...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Jeśli chcesz rozwinąć umiejętności projektowania za pomocą programu AutoCAD, sięgnij po tę książkę! Wprowadzi Cię ona w tajniki parametrycznego i nieparametrycznego projektowania 2D i 3D przy użyciu dowolnej wersji systemu, zademonstruje najskuteczniejsze narzędzia i efektywne sposoby ich używani...
AutoCAD 2021 PL/EN/LT. Metodyka efektywnego projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D AutoCAD 2021 PL/EN/LT. Metodyka efektywnego projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)104.30 zł
149.00 zł(-30%) -
Prawie 1000 stron w 51 rozdziałach i 6 częściach z mnóstwem przykładów, zadań, tabel, zrzutów ekranowych, uwag i wskazówek - tak pod względem ilościowym przedstawia się żelazna pozycja w repertuarze Andrzeja Pikonia. Mowa oczywiście o podręczniku poświęconym polskiej edycji programu AutoCAD 2023,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
104.30 zł
149.00 zł(-30%) -
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora c...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: 3D Studio VIZ 3i (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Computer Arts 6/2001, ca
Książka jest tłumaczeniem oryginalnego podręcznika, dołączanego przez firmę Autodesk do programu 3D Studio VIZ 3i. Ma ona za zadanie wprowadzenie użytkownika, który właśnie nabył program i nie miał jeszcze styczności z grafiką 3D, w zasady jego działania. Zawiera dużo bogato ilustrowanych ćwiczeń, po przerobieniu których czytelnik będzie już w stanie samodzielnie i swobodnie poruszać się w programie, a za tym idzie - tworzyć wszelkie wizualizacje połączone z animacją. Opisując nieco precyzyjniej, książka zaczyna się od słownictwa, poprzez konfigurowanie interfejsu, projektowanie wnętrz, tworzenie materiałów, modelowanie krajobrazów, renderowanie, aż po animowanie i modelowanie z wykorzystaniem powierzchni NURBS. Do pozycji tej dołączono płytę CD z ćwiczeniami, a także dodatkowo zamieszczono demonstrację możliwości programu wraz z grafikami wykonanymi w VIZ-ie. Opis programu znajdujący się na płycie jest niestety w języku angielskim. "Jasno i czytelnie napisany podręcznik dla każdego"
-
cad.pl Marcin Maruszczak, 2/2001
Sensem książki 3D StudioVIZ 3i są podzielone teoretycznie rozdziały, będące wprowadzeniem do pracy z programem. Sięgając po książkę, trafiamy najpierw na przedstawienie filozofii programu, poznajemy jego budowę i sposób poruszania się w środowisku 3D, poprzez rozdziały o modelowaniu, oświetleniu do komponowania scen przeznaczonych do wizualizacji. Osobnym i wyróżniającym się rozdziałem jest przeznaczony do tworzenia animacji mechanizmów. Każdy rozdział jest osobnym szczegółowym tutorialem obrazującym krok po kroku omawiany materiał wraz z bogatymi ilustracjami pozwalającymi amatorowi rozeznać się w trójwymiarowym świecie. Dodatkowo wraz z książką dołączone są przykładowe sceny wraz z potrzebnymi bibliotekami. Omawiana książka jest pierwszą polskojęzyczną dokumentacją do tego programu i stanowi wartościowy podręcznik do jego nauki, o czym przekonałem się osobiście.
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Wojciech Pazdur
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7435-3, 8371974353
- Data wydania książki drukowanej:
- 2001-03-29
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1542
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
CAD/CAM » AutoCAD
Grafika komputerowa » Inne
Spis treści książki
- Dla kogo przeznaczone są ćwiczenia opisane w książce? (10)
- Jeśli nigdy wcześniej nie pracowałeś z programem do grafiki 3D lub nigdy wcześniej nie zetknąłeś się z 3D Studio VIZ (10)
- Jeśli wykonujesz przesiadkę z wcześniejszej wersji 3D Studio VIZ (10)
- Jeśli masz opanowany inny program do grafiki 3D (10)
- Zakres tematyczny ćwiczeń opisanych w książce (11)
- Część wprowadzająca (11)
- Projektowanie i wizualizacja wnętrz (11)
- Planowanie zagospodarowania przestrzennego (12)
- Wizualizacje architektoniczne (12)
- Modelowanie produktów przemysłowych (12)
- Projektowanie i animacja mechanizmów (12)
- Słownictwo związane z programem 3D Studio VIZ (12)
- Jak to wszystko działa: w skrócie (13)
- Interfejs użytkownika w programie 3D Studio VIZ (14)
- Okna widokowe (Viewports) (14)
- Narzędzia sterujące widokiem sceny (Viewport Navigation Controls) (18)
- Pasek tytułowy programu (18)
- Górny pasek rozwijanych menu (18)
- Panel z zakładkami pasków narzędziowych (19)
- Przewijanie zawartości głównego paska narzędzi i panelu zakładek (19)
- Menu podręczne otwierane prawym przyciskiem myszy (20)
- Słownictwo używane w grafice 3D (20)
- Wierzchołek: pierwszy wymiar (20)
- Abecadło XYZ (20)
- Linie: drugi wymiar (21)
- Płaszczyzna elementarna (face), krawędź (edge) i wielobok (polygon) (21)
- Obiektywnie mówiąc (23)
- Właściwości obiektu i jego powierzchni (23)
- Modyfikatory i lista modyfikacji (24)
- Obiekty nie geometryczne (24)
- Światła (Lights) (25)
- Kamery (Cameras) (26)
- Obiekty pomocnicze (Helpers) (26)
- Systemy obiektów (Systems) (26)
- Warstwy (layers), grupy (groups), zestawy selekcji (selection sets) i hierarchie (hierarchies) (26)
- Pliki ze scenami 3D Studio VIZ-a (27)
- Menedżer dołączanych plików (File Link Manager) (27)
- Podstawowe pojęcia dotyczące materiałów (27)
- Tryby cieniowania (Shaders) (28)
- Typy materiałów (28)
- Kanały mapowania (mapping channels) (28)
- Współrzędne mapowania (mapping coordinates) (29)
- Przeglądarka map/materiałów (Material/Map Browser) (29)
- Biblioteki materiałów (29)
- Podstawowe pojęcia dotyczące renderingu (29)
- Rozdzielczość (29)
- Filtry anti-aliasingu (29)
- Otoczenie-tło sceny (Environment) (30)
- Typy renderingu (30)
- Podgląd animacji (Preview) (30)
- Efekty renderingu (Rendering Effects) (30)
- Formaty renderowanych obrazów (31)
- Moduł RAM Player (31)
- Rendering sieciowy (Network Rendering) (32)
- Podstawowe pojęcia związane z animacją (32)
- Kluczowanie animacji (32)
- Gizmo transformacji (32)
- Środek obrotu (pivot point) (33)
- Typy interpolacji (33)
- Ghosting (33)
- Sterowanie czasem animacji (33)
- Odtwarzanie animacji w oknach widokowych (34)
- Okienko z numerem bieżącej klatki animacji (34)
- Tryb kluczowania (Key Mode) (34)
- Znaczniki czasu (Time Tags) (34)
- Kontrolery (Controllers) (35)
- Okno Track View (35)
- Listwa kluczy (Track Bar) (35)
- Okno MAXScript Listener (36)
- Praca z obiektami (36)
- Kopie (Copies), odnośniki (References) i klony (Instances) obiektów (37)
- Pora na naukę (37)
- Cele ćwiczenia (39)
- Wprowadzenie (39)
- Elementy aparatu fotograficznego (40)
- Pliki potrzebne do wykonania ćwiczenia (40)
- Konfigurowanie interfejsu użytkownika (40)
- Interfejs 3D Studio VIZ (41)
- Pierwsze kroki (47)
- Narzędzia wspomagające precyzyjne modelowanie (56)
- Tworzenie obiektywu aparatu fotograficznego (58)
- Przygotowywanie soczewek do modyfikacji (61)
- Ustawianie soczewek (63)
- Modyfikowanie całego obiektywu (64)
- Zwiększanie realizmu modelu (66)
- Wybór materiału (69)
- Animacja obiektywu (74)
- Cele ćwiczenia (81)
- Tworzenie projektu techniką Drag and Drop (81)
- Dodawanie oświetlenia do sceny (85)
- Modelowanie jabłka (88)
- Poprawianie kształtu jabłka (90)
- Ustawianie kamery (98)
- Animacja kamery (99)
- Renderowanie animacji (102)
- Cele ćwiczenia (105)
- Wprowadzenie (105)
- Przygotowywanie plików do dalszego modelowania (105)
- Pliki do ćwiczenia (106)
- Ładowanie plików (106)
- Tworzenie powierzchni podłogi (107)
- Ustalanie kształtu podłogi poddasza (112)
- Wytłaczanie i podnoszenie podłogi poddasza (115)
- Modelowanie ścian wewnętrznych (116)
- Tworzenie schodów na poddasze (120)
- Modelowanie poręczy schodów (124)
- Modelowanie drzwi wewnątrz budynku (129)
- Dodawanie mebli do sceny w przeglądarce Asset Browser (131)
- Cele ćwiczenia (133)
- Materiały w trzech różnych miejscach programu (133)
- Przypisywanie materiałów obiektom (138)
- Tworzenie prostych materiałów (144)
- Tryby cieniowania materiałów (144)
- Mapowanie i współrzędne mapowania (151)
- Uwagi na temat współrzędnych mapowania i okien widokowych (154)
- Sterowanie położeniem i powtarzaniem tekstury na powierzchni obiektu (157)
- Wykorzystanie współrzędnych mapowania (158)
- Materiały złożone typu Multi/Sub-Object (161)
- Tworzenie materiałów typu Multi/Sub-Object z wykorzystaniem techniki Drag and Drop (161)
- Materiały i mapy generowane metodą śledzenia promieni (raytracingu) (164)
- Cele ćwiczenia (167)
- Wprowadzenie (167)
- Tworzenie oświetlenia zgodnego ze standardem Lightscape (167)
- Tworzenie materiałów dla ścian i listew wykończeniowych (169)
- Wykorzystanie materiałów złożonych Multi/Sub-Object (177)
- Tworzenie materiału dla podłóg (180)
- Definiowanie współrzędnych mapowania podłogi (188)
- Tworzenie materiału imitującego tkaninę dla fotela (189)
- Stoliki w salonie (197)
- Cele ćwiczenia (201)
- Wprowadzenie (201)
- Dołączanie pliku AutoCAD-a do projektu (202)
- Kształtowanie terenu (203)
- Tworzenie siatki terenu (206)
- Dodawanie materiału do modelu terenu (208)
- Tworzenie powierzchni wody (209)
- Niebo i mgła (212)
- Tworzenie drzew (218)
- Cele ćwiczenia (223)
- Wprowadzenie (223)
- Wyświetlanie szkicu w projekcie (223)
- Modelowanie rotundy (226)
- Tworzenie zewnętrznych kolumn (235)
- Fundamenty budynku głównego (239)
- Kolumny i szkło (242)
- Drugi budynek (252)
- Symulacja oświetlenia słonecznego (254)
- Renderowanie krawędzi obiektów (256)
- Cele ćwiczenia (259)
- Renderowanie obrazu o dużej rozdzielczości (259)
- Wykorzystanie fotografii jako tła sceny (263)
- Wyświetlanie obrazu w tle okna widokowego (263)
- Tło renderingu (264)
- Dopasowywanie kamery do obrazu tła (267)
- Ustalanie przybliżonej pozycji kamery (267)
- Zmiana koloru linii horyzontu (268)
- Narzędzie Camera Match (274)
- Dopasowywanie kamery do nowego tła (280)
- Cele ćwiczenia (287)
- Praca nad animacją (287)
- Sposób prezentowania animacji (288)
- Scenariusz obrazkowy (storyboard) (288)
- Animacja projektu architektonicznego (288)
- Definiowanie ujęć kluczowych animacji (kluczowanie) (289)
- Praca z oknem Track View (293)
- Wykorzystanie listwy kluczy (Track Bar) (297)
- Renderowanie podglądu animacji (298)
- Zwiększanie realizmu (299)
- Renderowanie pliku z animacją (301)
- Tworzenie animacji typu walkthrough z wykorzystaniem ścieżki ruchu kamery (302)
- Edycja animacji ze ścieżką ruchu kamery (305)
- Urozmaicanie animacji (310)
- Cele ćwiczenia (313)
- Elementy modelu (313)
- Konwersja obiektu standardowego do powierzchni NURBS (314)
- Manipulowanie powierzchnią NURBS (317)
- Wyrównywanie wierzchołków kontrolnych (318)
- Tworzenie tablicy obiektów (322)
- Tworzenie bryły obrotowej typu NURBS z wykorzystaniem modyfikatora Lathe (323)
- Modyfikator Lathe (323)
- Wektory normalne ścianek obiektu (326)
- Łączenie szprych z obręczą narzędziem Fillet (328)
- Zaokrąglanie brzegu piasty (332)
- Odcinanie powierzchni (332)
- Modelowanie opony (335)
- Drukowanie w VIZ-ie (337)
- Aproksymacja powierzchni (Surface Approximation) (338)
- Obraz w tle okna widokowego (340)
- Drukowanie wyrenderowanego obrazu sceny (342)
- Cele ćwiczenia (345)
- Wykorzystanie mapowania do umieszczenia znaku firmowego na produkcie (346)
- Nakładanie znaku firmowego na obiekt (350)
- Wykorzystanie materiałów typu Raytrace (353)
- Dodawanie znaku wodnego do renderingu (356)
- Profesjonalne przygotowanie obrazów do wydruku (358)
- Zapisywanie modelu w formacie VRML (360)
- Tworzenie stołu i piłeczki do pingponga (363)
- Animacja tworzona metodą kluczowania ujęć (372)
- Sterowanie ruchem piłki w ujęciach pośrednich (375)
- Animacja z wykorzystaniem obiektów pozornych (Dummy) (377)
- Animacja z wykorzystaniem kontrolera Path (385)
- Cele ćwiczenia (389)
- Animacja przedstawiająca montaż zawieszenia (389)
- Planowanie animacji (389)
- Rozplanowanie etapów animacji w czasie (390)
- Dodawanie narracji do obrazu (401)
- Animacja pracy zawieszenia (403)
- Kinematyka (403)
- Dopasowywanie środków obrotu obiektów (408)
- Ustalanie parametrów złączy (413)
- Wykorzystanie interaktywnej kinematyki odwrotnej (Interactive IK) (418)
- Kopiowanie ruchu obiektu wzorcowego (Applied IK) (418)
- Praca z modułem RAM Player (425)
Wprowadzenie do 3D Studio VIZ R3 (9)
Rozdział 1. Zapoznanie się z interfejsem 3D Studio VIZ (39)
Rozdział 2. Animowana scena z martwą naturą (81)
Rozdział 3. Projektowanie i wizualizacja wnętrz (105)
Rozdział 4. Wykorzystanie materiałów (133)
Rozdział 5. Materiały w wizualizacjach wnętrz (167)
Rozdział 6. Planowanie zagospodarowania terenu i praca z dołączonymi rysunkami AutoCAD-a (201)
Rozdział 7. Od papieru do piksela: budowanie modeli 3D na podstawie szkiców poglądowych (223)
Rozdział 8. Renderowanie obrazów o wysokich rozdzielczościach i kompozycja z tłem (259)
Rozdział 9. Tworzenie prezentacji architektonicznej (287)
Rozdział 10. Modelowanie produktów przemysłowych (313)
Rozdział 11. Renderowanie produktów przemysłowych (345)
Rozdział 12. Animacja piłeczki pingpongowej (363)
Rozdział 13. Animacja mechanizmów (389)
Skorowidz (429)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 3D Studio VIZ 3i Autodesk (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(1)
(2)
(0)
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-10-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ewa,
Data dodania: 2006-05-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Angelika Teuerle,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Zdanowicz,
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Przemysław Stelmach,
Data dodania: 2004-11-03 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii