Lars Ahlzen - książki
Tytuły autora: Lars Ahlzen dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce opanujesz kluczowe koncepcje myślenia systemowego i nauczysz się stosować je w praktyce. Poznasz podejście nieliniowe, które pozwala lepiej rozumieć złożoność współczesnych systemów IT i skutecznie nimi zarządzać. Nauczysz się identyfikować wzorce, przewidywać konsekwencje decyzji technologicznych, a także budować skalowalne, elastyczne architektury. Praktyczne przykłady i klarowne wyjaśnienia pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy, niezależnie od tego, czy tworzysz małe aplikacje, czy projektujesz wielkoskalowe systemy. To niezbędny przewodnik dla każdego, kto chce myśleć jak inżynier systemowy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(48,98 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
W czasach, gdy wiele naszych działań przeniosło się do przestrzeni cyfrowej, tworzymy i agregujemy ogromne ilości danych. Przechowujemy je na dyskach urządzeń, mobilnych nośnikach pamięci, w chmurach, a nawet w formie załączników poczty elektronicznej. Aby uzyskać z nich jak najwięcej informacji, musimy wykonywać odpowiednie procesy analityczno-agregujące, które następnie pozwolą nam na wyciągnięcie właściwych wniosków, a potem podjęcie odpowiednich decyzji. W tym miejscu często pojawia się problem: w jaki sposób pogodzić różne formaty danych, odpowiednio je ze sobą połączyć, wykonać mapowanie i konwertowanie?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(36,58 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce, napisanej przez jednego z najświatlejszych ludzi naszych czasów, poznasz historię ludzkiej wynalazczości i zorientujesz się, czym są przesadne obietnice towarzyszące wynalazkom: od nowych leków po sztuczną inteligencję. Zrozumiesz, że nie można oczekiwać wyłącznie pasma sukcesów, ale trzeba się liczyć z niewydolnością, rozczarowaniami lub po prostu fiaskiem nawet najbardziej fascynujących pomysłów. Dowiesz się, jaka jest różnica między wynalazkiem i innowacją, a następnie prześledzisz historie wynalazków, które nie upowszechniły się zgodnie z oczekiwaniami albo przyniosły więcej szkody niż pożytku. Znajdziesz tu również listę nieistniejących (jeszcze?) wynalazków, których potrzebujemy, aby poradzić sobie z największymi wyzwaniami XXI wieku. Ta książka, pełna ekscytujących przykładów szaleńczych, ekstrawaganckich meandrów ludzkiej pomysłowości, niesie przesłanie, że nasze oczekiwania i marzenia powinniśmy lepiej dopasowywać do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(36,58 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla inżynierów, którzy chcą stosować systemy uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych. Zaprezentowano w niej systemy ML używane w szybko rozwijających się startupach, a także przedstawiono holistyczne podejście do ich projektowania ― z uwzględnieniem różnych komponentów systemu i celów osób zaangażowanych w proces. Dużo uwagi poświęcono analizie decyzji projektowych, dotyczących między innymi sposobu tworzenia i przetwarzania danych treningowych, wyboru wskaźników, częstotliwości ponownego treningu modelu czy techniki monitorowania pracy aplikacji. Zaprezentowana tu koncepcja iteracyjna natomiast pozwala na uzyskanie pewności, że podejmowane decyzje są optymalne z punktu widzenia pracy całości systemu. Co ważne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane rzeczywistymi studiami przypadków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(61,38 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Odpowiedź na to pytanie brzmi: zbuduj witrynę, a potem ją zoptymalizuj i odpowiednio nią zarządzaj. Jeśli interesuje Cię tematyka związana z SEO, czyli optymalizacją serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych, i chcesz się dowiedzieć, jak robić to skutecznie, koniecznie sięgnij po tę książkę. Za publikacją stoi zespół 54 ekspertek i ekspertów, którzy w poszczególnych rozdziałach dzielą się z Tobą bogatym doświadczeniem i praktyczną wiedzą - zarówno z punktu widzenia ekspertów SEO, jak i właścicieli stron czy agencji reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(116,35 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł(-40%)