Joel Gerdeen obtained a PhD in engineering mechanics and biomedical engineering from Iowa State University, where he started using computers in experimental research. In his first employment as a structural analyst, he developed software to assist other engineers to graphically model heavy machinery. His support of engineering computer usage transitioned into a career of software project management at FMC, Honeywell, and BAE Systems, all of which were Fortune 100 companies. Joel has experienced computing evolution from loading machine code through switches on a DEC minicomputer to booting a Raspberry Pi from a microSD card. He has worked with microprocessors, timesharing, personal computers, mainframe business systems, and latest mobile devices. After 35 years of employment, Joel ventured into mobile software development in 2010, working with a small start-up company and publishing numerous apps on both Apple and Google app stores. After working with separate iOS and Android development environments, he discovered LiveCode and was able to build on his former HyperCard experience. Joel is also active in the mobile development community in Minneapolis and has presented LiveCode at local conferences.
Joel Gerdeen - ebooki
Tytuły autora: Joel Gerdeen dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
Ta książka koncentruje się głównie na rozwijaniu repozytorium kodu, czyli tworzeniu grafu commitów zawierających poszczególne wersje. Do realizacji tego zadania idealnym, bo najpotężniejszym narzędziem jest wiersz poleceń - i właśnie z niego korzystamy w poradniku. Druga kwestia, którą się zajmujemy, to próba zrozumienia, co Git mówi do nas w trakcie pracy. Tak, mówi, ponieważ gdy zlecimy mu wykonanie jakiejś komendy, Git najprawdopodobniej nie tylko ją wykona, ale także skomentuje stan obecny, co nieco podpowie, zwróci uwagę, jeśli coś się nie uda, i wskaże sposób, jak to poprawić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.92 zł
39.90 zł(-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł(-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz mnóstwo praktycznych ćwiczeń dla tych, którzy mniej więcej wiedzą, jak posługiwać się Excelem, ale czasem wpadają w jego pułapki lub nie wykorzystują zaawansowanych funkcji programu. Dowiesz się, jak formatowanie zmienia wyniki Twoich obliczeń, jak wygląda sprawdzanie poprawności danych i jak właściwie stosować tabele. Poznasz niuanse związane z względnym lub bezwzględnym adresowaniem komórek, nauczysz się nadawać nazwy zakresom i tworzyć przeróżne typy wykresów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.50 zł
119.00 zł(-50%)