Wydawnictwo Novae Res jest największym wydawnictwem dziełowym w Gdyni. Zostało powołane do życia w sierpniu 2007 roku przez Wojciecha Gustowskiego i Krzysztofa Szymańskiego, którzy w tym samym roku projektem Novae Res zwyciężyli w V edycji prestiżowego ogólnopolskiego konkursu Gdyński Biznesplan. Od początku istnienia wydawnictwo wchodzi w skład Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni, na którego terenie posiada swoją siedzibę. Wydawnictwo opublikowało dotychczas 500 tytułów, głównie z zakresu beletrystyki i literatury popularnonaukowej. Od czerwca 2009 roku Novae Res jest członkiem Polskiej Izby Książki. Oficyna jest również organizatorem ogólnopolskiego konkursu „Literacki Debiut Roku”, który działa pod honorowym patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W 2012 roku wydawnictwo Novae Res otrzymało wyróżnienie dodatkowe Kapituły konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku 2012 organizowanego przez Fundację Kronenberga i City Handlowy.
Wydawnictwo Novae Res - ebooki
Tytuły książek wydawnictwa: Novae Res
-
Promocja Promocja 2za1
Łatwy zysk często wiąże się z dużym ryzykiem. Zanim zatem zainwestujesz, sprawdź, czy wybrałeś właściwą drogę. Chociaż niemal każdy z nas słyszał o kryptowalutach i orientuje się, na czym polega mechanizm ich funkcjonowania, pojęcie to ciągle budzi w nas tyle samo ciekawości, co sceptycyzmu. Warto zatem sięgnąć do poradnika, który nie tylko w pr- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.39 zł
32.99 zł(-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Czy naprawdę da się zarobić majątek na kryptowalutach? Jak wygląda krypto-kot, za którego zapłacono 172 tys. dolarów? Jak bogaty jest twórca bitcoina? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w książce Kryptowaluty od zera.- ePub + Mobi pkt
(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)
18.40 zł
23.00 zł(-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie w- ePub + Mobi pkt
(7,90 zł najniższa cena z 30 dni)
15.21 zł
19.01 zł(-20%)