×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Novae Res
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
82
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (7,90 zł najniższa cena z 30 dni)

19,01 zł (-58%)
7,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(7,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
7,90 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint