ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Ewelina Masiarz
Wydawnictwo:
Novae Res
Wydawnictwo:
Novae Res
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
82
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

23,00 zł
17,52 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

19,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…
0 Ewelina Masiarz

Zamknij

Wybierz metodę płatności