×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

AutoCAD 2002 PL. Pierwsze kroki

To z pewnością pierwsza pozycja książkowa o najnowszym produkcie firmy Autodesk, która w dość krótkim czasie od światowej premiery AutoCad-a 2002 pojawiła się na naszym rynku. "Pierwsze kroki" są utrzymane w konwencji podręcznika dla osób, które dopiero zaczynają pracę z programem.

Autor zapoznaje czytelnika ze środowiskiem programu i zasadami pracy obowiązującymi w programie.

Tłumaczone są kolejne elementy tworzenia rysunku płaskiego: rysowanie prostych elementów (linia, okrąg), rysowanie precyzyjne z wykorzystaniem punktów charakterystycznych, następnie ich edycja i modyfikacja.

Kolejne rozdziały to rysowanie z wykorzystaniem różnych grubości linii, tworzenie szyku prostokątnego i kołowego, kreskowanie i operowanie liniami przerywanymi. Po nauce podstawowych elementów przychodzi czas na bardziej skomplikowane zagadnienia: kopiowanie cech istniejących obiektów, wstawianie bloków, zarządzanie warstwami i elementami rysunku oraz wymiarowanie.

Ponieważ czytelnik dopiero zaczyna pracę z programem, więc każda komenda jest szczegółowo, krok po kroku opisana. Do każdego polecenia dołączone są proste ćwiczenia ilustrujące praktyczne zastosowanie danego narzędzia. Ponadto każdy rozdział zawiera zadania do samodzielnego wykonania. Całość opracowania została wykonana czytelnie i bardzo starannie.

cad.pl Jarosław Koziewicz, 04/2001

3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

Jak wiadomo program 3ds max firmy discreet zyskał w Polsce bardzo liczne grono zwolenników. Prezentacja najnowszej, 4 wersji zimą tego roku wzbudziła ogromne zainteresowanie użytkowników. Jeżeli ktoś z Was właśnie zaczyna przygodę z 3ds maxem lub przesiada się ze starszej wersji tego programu powinien bez wahania sięgnąć po najnowszą pozycję Wydawnictwa Helion. Książka wprowadza początkującego użytkownika w świat ogromnych możliwości tego pakietu jednocześnie pokazując jakie zmiany zaszły w stosunku do wersji poprzedniej. Ogromną zaletą jest to, że autor ukazuje wszystkie operacje na konkretnych przykładach, co w bardzo korzystny sposób wpływa na wydajną naukę programu.

Magazyn 3D

Painter 6 f/x

Napisana przez artystów dla artystów, ilustratorów, twórców grafiki, hobbistów i studentów, myślę, że to stwierdzenie oddaje w całości tę książkę, czyli "Paintera 6 -- efekty specjalne". Konstrukcja tej książki jest oparta na przykładach "step-by-step" od podstaw użytkowania programu do zaawansowanych technik malarskich. Przedstawione projekty pozwolą czytelnikowi na rozwiniecie kolażu, masek, warstw, klonów i animacji. Są też efekty wykorzystywane na potrzeby internetu, mozaiki, frezowanie krawędzi, rozdarcia, tekst na krzywej i wiele innych. Książka umożliwia wykorzystanie swojego potencjału do kreowania lepszych prac, gdyż przykłady opisują różne, wcześniej niedostępne techniki, jak tekst na krzywej, zmiana wektorowych ilustracji w dzieła malarskie.

Załączona kolorowa wkładka daje czytelnikowi bardzo dobre przykłady projektów prezentowanych na stronach publikacji, jak i oryginalne przykłady sztuki i efektów, tworzonych przez autorów: Sherry London i Rhoda Grossman.

Dołączony CD-ROM zawiera wszystkie omawiane w książce obiekty, materiały, jak bibliotekę pędzli, gradientów i wiele innych, i jest znacznym wzbogaceniem materiału "papierowego".

Magazyn 3D

Po prostu After Effects 4.1

Kolejna pozycja z cyklu "Po prostu..." poświęcona jest programowi After Effects. Książka, wraz z CD-ROM-em, jest wprowadzeniem do programu, który zajmuje się edycją oraz kompozycją efektów wideo. Biorąc pod uwagę możliwości samej aplikacji, można pokusić się o stwierdzenie, że After Effects jest "operą mediów cyfrowych". Stąd też wyczerpujący opis programu jest dość trudny, a tym bardziej, gdy myślimy o niezaawansowanych użytkownikach. Autor, Antony Bolante, spróbował podjąć się tego zadania i krok po kroku zapoznaje czytelnika z Adobe After Effects, opierając się na odpowiednich przykładach, scenach oraz obrazach. Format pozycji jest przejrzysty, wizualne ułożenie przykładowych scen jest bardzo pomocne w nauce programu. Książka doskonale wyjaśnia podstawy dynamiki Adobe After Effects i pojęć z tym związanych. Książka z powodzeniem może stać się leksykonem dla doświadczonych użytkowników, jak i dobrym podręcznikiem dla tych, którzy do tej pory nie mieli styczności z programem, a tym bardziej "obróbką" wideo.

Magazyn 3D Małgorzata Mazur

Anatomia PC. Wydanie VI

Książka miesiąca EP Szóste wydanie "Anatomii PC" jest uaktualnieniem wcześniejszych prac autora, który stworzył w naszym kraju podwaliny wiedzy na temat budowy komputerów PC. Od wielu lat prezentowana książka "rośnie" wraz z rozwojem budowy komputerów i wykorzystywanych w nich urządzeń i interfejsów. W najnowszym wydaniu książki znajdują się informacje znane z wydań poprzednich. Omówiono wyczerpująco podstawowe elementy składowe PC-ta: procesor, pamięci, DMA, mechanizm przerwań, układy odmierzające czas, system obsługi urządzeń pamięci masowej, magistralę ISA i interfejsy (szeregowy i równoległy, w tym tryby ECP/EPP), a także nowości, wśród których szczególnie interesujące są omówienia pracy magistral PCI, AGP, SCSI, IDE oraz interfejsów USB i IrDA. W książce przedstawiono nowe typy pamięci (ang. Double Data Rate, High Speed, Virtual Channel i Rambus) oraz system optymalizacji zużycia energii ACPI. Niestety, z punktu widzenia praktyka-elektronika lub programisty piszącego drivery do urządzeń (np. USB), zawarty w książce zbiór informacji jest zbyt ogólny i nie w pełni aktualny. Do książki dołączono płytę CD-ROM z programami diagnostycznymi i użytkowymi. Objętość książki wynosi 950 stron. Wydano ją w estetycznie wykonanej twardej oprawie.
Elektronika Praktyczna 8/2001
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint