×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Laura Klein
UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design Laura Klein - okladka książki

UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design Laura Klein - okladka książki

UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design Laura Klein - audiobook MP3

UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design Laura Klein - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
236
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (92,65 zł najniższa cena z 30 dni)

119,00 zł (-15%)
101,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(92,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

p>Great user experiences (UX) are essential for products today, but designing one can be a lengthy and expensive process. With this practical, hands-on book, you’ll learn how to do it faster and smarter using Lean UX techniques. UX expert Laura Klein shows you what it takes to gather valuable input from customers, build something they’ll truly love, and reduce the time it takes to get your product to market.

No prior experience in UX or design is necessary to get started. If you’re an entrepreneur or an innovator, this book puts you right to work with proven tips and tools for researching, identifying, and designing an intuitive, easy-to-use product.

  • Determine whether people will buy your product before you build it
  • Listen to your customers throughout the product’s lifecycle
  • Understand why you should design a test before you design a product
  • Get nine tools that are critical to designing your product
  • Discern the difference between necessary features and nice-to-haves
  • Learn how a Minimum Viable Product affects your UX decisions
  • Use A/B testing in conjunction with good UX practices
  • Speed up your product development process without sacrificing quality

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
101,15 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint