Time Is Money. The Business Value of Web Performance
- Wydawnictwo:
- O'Reilly Media
- Ocena:
- Stron:
- 110
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Time Is Money. The Business Value of Web Performance
If you want to convince your organization to conduct a web performance upgrade, this concise book will strengthen your case. Drawing upon her many years of web performance research, author Tammy Everts uses cases studies and other data to explain how web page speed and availability affect a host of business metrics. You’ll also learn how our human neurological need for quick, uncomplicated processes drives these metrics.
Ideal for managers, this book’s case studies demonstrate how Walmart, Staples.com, Mozilla, and other organizations significantly improved conversion rates through simple upgrades. Find out why happy customers return, while frustrated users can send your metrics—and your domain—into a tailspin.
You’ll explore:
- What happens neurologically when people encounter slow or interrupted processes
- How page speed affects metrics in retail and other industries, from media sites to SaaS providers
- Why internal applications are often slower than consumer apps, and how this hurts employee morale and productivity
- Common performance problems and the various technologies created to fight them
- How to pioneer new metrics, and create an organizational culture of performance
Wybrane bestsellery
O'Reilly Media - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Time Is Money. The Business Value of Web Performance Tammy Everts (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)