×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Privacy and Big Data. The Players, Regulators, and Stakeholders

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Privacy and Big Data. The Players, Regulators, and Stakeholders Terence Craig, Mary E. Ludloff - okladka książki

Privacy and Big Data. The Players, Regulators, and Stakeholders Terence Craig, Mary E. Ludloff - okladka książki

Privacy and Big Data. The Players, Regulators, and Stakeholders Terence Craig, Mary E. Ludloff - audiobook MP3

Privacy and Big Data. The Players, Regulators, and Stakeholders Terence Craig, Mary E. Ludloff - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
108
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (59,42 zł najniższa cena z 30 dni)

74,99 zł (-15%)
63,74 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(59,42 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Much of what constitutes Big Data is information about us. Through our online activities, we leave an easy-to-follow trail of digital footprints that reveal who we are, what we buy, where we go, and much more. This eye-opening book explores the raging privacy debate over the use of personal data, with one undeniable conclusion: once data's been collected, we have absolutely no control over who uses it or how it is used.

Personal data is the hottest commodity on the market today—truly more valuable than gold. We are the asset that every company, industry, non-profit, and government wants. Privacy and Big Data introduces you to the players in the personal data game, and explains the stark differences in how the U.S., Europe, and the rest of the world approach the privacy issue.

You'll learn about:

  • Collectors: social networking titans that collect, share, and sell user data
  • Users: marketing organizations, government agencies, and many others
  • Data markets: companies that aggregate and sell datasets to anyone
  • Regulators: governments with one policy for commercial data use, and another for providing security

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności