×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - okladka książki
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - tył okładki książki

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - okladka książki

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - tył okładki książki

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - audiobook MP3

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

goglob/goglob.mp3 goglob
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.4/6  Opinie: 10
Stron:
376
Czas nagrania:
19:05:51
Czyta:
Marcin Fugiel
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-50%)
29,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (11,70 zł najniższa cena z 30 dni)

39,00 zł (-67%)
12,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(11,70 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.

 


 

Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.


Patroni medialni:

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności