×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald - okladka książki

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald - okladka książki

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald - audiobook MP3

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald - audiobook CD

Autorzy:
Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 5
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka

Tworzenie zaskakujących efektów graficznych

  • Jak stworzyć trójwymiarowe wykresy?
  • Jak wykorzystać wzory matematyczne w programowaniu?
  • W jaki sposób zastosować geometrię fraktalną do generowania grafiki?

Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne.

Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty.

  • Animowanie kształtów dwuwymiarowych
  • Falująca siatka
  • Tworzenie fraktalnych roślin i krajobrazów
  • Wykorzystanie rekurencji
  • Efekty trójwymiarowe

Przekonaj się, że matematyka wcale nie musi być żmudna i męcząca.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.