Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II
- Autorzy:
- Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II
Tworzenie zaskakujących efektów graficznych
- Jak stworzyć trójwymiarowe wykresy?
- Jak wykorzystać wzory matematyczne w programowaniu?
- W jaki sposób zastosować geometrię fraktalną do generowania grafiki?
Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne.
Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty.
- Animowanie kształtów dwuwymiarowych
- Falująca siatka
- Tworzenie fraktalnych roślin i krajobrazów
- Wykorzystanie rekurencji
- Efekty trójwymiarowe
Przekonaj się, że matematyka wcale nie musi być żmudna i męcząca.
Wybrane bestsellery
-
Well before Ajax and Microsoft's Windows Presentation Foundation hit the scene, Macromedia offered the first method for building web pages with the responsiveness and functionality of desktop programs with its Flash-based "Rich Internet Applications". Now, new owner Adobe is taking Flash and its ...
ActionScript 3.0 Cookbook. Solutions for Flash Platform and Flex Application Developers ActionScript 3.0 Cookbook. Solutions for Flash Platform and Flex Application Developers
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)70.85 zł
109.00 zł(-35%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz być profesjonalistą i postanowiłeś nauczyć się wszystkiego, co jest do tego potrzebne, to wziąłeś do ręki właściwą książkę. Zawiera ona znacznie więcej informacji niż proste wprowadzenie do konkretnego języka programowania. Opisano tu najpotrzebniejsze technologie, elementy kodu i za...
Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Magazyn Internet KK; 11/2007
Technologia Flash jest wykorzystywana w szerokim zakresie w procesie tworzenia serwisów internetowych. Webmasterzy realizują w niej zarówno proste elementy, jak i opierają na niej konstrukcje całych witryn. Prezentowana pozycja jest wydana w kolorze i kierowana do programistów zainteresowanych uzyskiwaniem widowiskowych efektów graficznych. Zgromadzono w niej projekty stworzone przez piętnastu autorów. Są one oparte o wiedzę z zakresu matematyki.
Znalazły się wśród nich różne warianty fraktali, interesujące figury i bryły, a także przykłady efektów opartych o zmianę kolorystyki. Poszczególne projekty są prezentowane w kilku wariantach, będących owocem eksperymentów przeprowadzanych przez ich twórców. Poza kodami źródłowymi czytelnik otrzymuje także opis najbardziej istotnych zmiennych. Ich modyfikacja pozwala na łatwe uzyskiwanie nowych efektów wizualnych.
Twórcy książki udowodnili, że połączenie odpowiedniego podejścia do matematyki z Flashem umożliwia tworzenie interesujących elementów wzbogacających np. strony WWW. Do poznawania nowego obszaru zastosowań Flasha zniechęca jednak wysoka cena publikacji, kształtująca się na poziomie 59 zł.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash Math Creativity (Second edition)
- Tłumaczenie:
- Piotr Cieślak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0170-7, 9788324601707
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-06-28
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3789
- Książka w kolorze:
- Tak
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
- TOWARDSUS (ATAK PIŁEK) (8)
- INLINE (W JEDNEJ LINII) (14)
- RIGHTTOLEFT (PRAWY DO LEWEGO) (18)
- SINGRID (FALUJĄCA SIATKA) (22)
- FLOWERS (KWIATY) (26)
- TRAILS (ŚCIEŻKI) (30)
- TREES (DRZEWA) (34)
- CIRCLES (KÓŁKA) (38)
- LINES (LINIE) (44)
- IN AND OUT OF THE GRID (ZWYKŁA NIEZWYKŁA SIATKA) (50)
- SPRINGS (SPRĘŻYSTOŚĆ) (56)
- BLOBS (PLAMY) (62)
- ALIEN MESSAGE (WIADOMOŚĆ OD OBCYCH) (70)
- FLAG (FLAGA) (74)
- RAINBOW FLOWER (TĘCZOWY KWIAT) (78)
- STEM GENERATOR (GENERATOR ROŚLIN) (82)
- FIBONACCI FLOWER (KWIAT FIBONACCIEGO) (86)
- PARTICLES (CZĄSTECZKI) (90)
- RECURSIVE PATTERN (WZÓR REKURENCYJNY) (94)
- SINE & CO. (SINUS I SPÓŁKA) (98)
- RECURSIVE (REKURENCJA) (104)
- SWOOPING (LOT TRZMIELA) (108)
- CIRCLING (ZAWIJASY) (112)
- STILL (STOP-KLATKA) (116)
- COMPOSEUR (KOMPOZYTOR) (122)
- PAUSE (PRZERWA) (126)
- POLYGON (WIELOKĄT) (130)
- SINE (SINUSOIDA) (134)
- ITERATIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W ITERACJI) (140)
- LORENZ ATTRACTORS (ATRAKTORY LORENZA) (146)
- RECURSIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W REKURENCJI) (150)
- RECURSIVE CIRCLES (REKURENCYJNE KÓŁKA) (154)
- DOT GRID (SIATKA PUNKTÓW) (158)
- FRACTAL FOLIA (FRAKTALNE ZAROŚLA) (162)
- WIRE-FRAME ORGANIC (ORGANICZNA SIATKA) (166)
- HUNGRY AI (WYGŁODNIAŁA INTELIGENCJA) (170)
- GROWING LINES (ROSNĄCE LINIE) (176)
- GENERATIVE GRID (MOZAIKA) (182)
- COLORSUCK (WAMPIR KOLORÓW) (186)
- SQUARES (KWADRATY) (191)
- LINES (KRESKI) (196)
- ORBITS (ORBITY) (200)
- TERRA (ZIEMIA) (202)
- POLARITY (OPIŁKI) (208)
- BALLS (PIŁKI) (214)
- RINGS (PIERŚCIENIE) (220)
- 3D TEXT (NAPIS 3D) (224)
- TERRAFORMING (KSZTAŁTOWANIE TERENU) (228)
- TRAILING LINES (ŚLADY) (232)
- ELASTIC WAVES (ELASTYCZNE FALE) (236)
- PHANTOM SHAPES (ETERYCZNE KSZTAŁTY) (240)
- COLOR BLEND (MIESZANIE BARW) (244)
- SPINNER (ŚMIGŁO) (248)
- FLUID DYNAMICS (FALOWANIE) (252)
- VORTEX VASE (WIRUJĄCY PUCHAR) (256)
- PLOTTER (PLOTER) (262)
1. JAMIE MACDONALD (7)
2. GLEN RHODES (25)
3. DAVID HIRMES (43)
4. LIFAROS (69)
5. GABRIEL MULZER (85)
6. PAUL PRUDENCE (103)
7. KIP PARKER (121)
8. JARED TARBELL (139)
9. KEITH PETERS (157)
10. KEN JOKOL (175)
11. TY LETTAU (195)
12. PAVEL KALUZHNY (213)
13. JD HOOGE (227)
14. MANUEL TAN (243)
15. BRANDON WILLIAMS (261)
DROGOWSKAZY (270)
Oceny i opinie klientów: Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(3)
(1)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2008-03-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Rościszewski,
Data dodania: 2008-07-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-06-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech Gąsiewski,
Data dodania: 2007-07-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Arkadiusz Zalewski,
Data dodania: 2007-07-27 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii