Droga Startupu. Metoda sukcesu (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Eric Ries
Okładka książki/ebooka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Okładka książki Droga Startupu. Metoda sukcesu

Okładka książki Droga Startupu. Metoda sukcesu

Okładka książki Droga Startupu. Metoda sukcesu

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
416
Czas nagrania:
13 godz. 39 min.
Czyta:
Andrzej Pinkowski
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka

49,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

49,00 zł
39,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

39,90 zł
31,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności.

// Seth Godin

---

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:

  • wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
  • tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
  • stosować metodologię Lean Startup
  • uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
  • kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
  • wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

 


DROGA STARTUPU została napisana z myślą o ułatwieniu menedżerom i przywódcom firm stawiania czoła wyzwaniom XXI wieku. Jednak to, co do tej pory widzieliśmy, blednie w porównaniu z nadciągającymi zmianami. Musimy się przygotować na tę nową, niepewną przyszłość. W niniejszej książce wielokrotnie starałem się podkreślać, że proponowana przeze mnie struktura organizacyjna nie jest ostatecznym osiągnięciem nauki o zarządzaniu. Nie stanowi też fundamentu uniwersalnego, najlepszego systemu zarządzania wszech czasów. Należy ją raczej traktować jak pierwszą z wielu zawierających ziarna własnej ewolucji.

// Eric Ries


O autorze

1 Eric Ries

Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.

Więcej o Ericu i jego metodach przeczytacie tutaj: http://theleanstartup.com/

Zamknij

Wybierz metodę płatności