×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing with Sound. Fundamentals for Products and Services

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Autorzy:
Amber Case, Aaron Day
Designing with Sound. Fundamentals for Products and Services Amber Case, Aaron Day - okladka książki

Designing with Sound. Fundamentals for Products and Services Amber Case, Aaron Day - okladka książki

Designing with Sound. Fundamentals for Products and Services Amber Case, Aaron Day - audiobook MP3

Designing with Sound. Fundamentals for Products and Services Amber Case, Aaron Day - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
248
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (80,73 zł najniższa cena z 30 dni)

94,99 zł (-15%)
80,73 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(80,73 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Sound can profoundly impact how people interact with your product. Well-designed sounds can be exceptionally effective in conveying subtle distinctions, emotion, urgency, and information without adding visual clutter. In this practical guide, Amber Case and Aaron Day explain why sound design is critical to the success of products, environments, and experiences.

Just as visual designers have a set of benchmarks and a design language to guide their work, this book provides a toolkit for the auditory experience, improving collaboration for a wide variety of stakeholders, from product developers to composers, user experience designers to architects. You’ll learn a complete process for designing, prototyping, and testing sound.

In two parts, this guide includes:

  • Past, present, and upcoming advances in sound design
  • Principles for designing quieter products
  • Guidelines for intelligently adding and removing sound in interactions
  • When to use voice interfaces, how to consider personalities, and how to build a knowledge map of queries
  • Working with brands to create unique and effective audio logos that will speak to your customers
  • Adding information using sonification and generative audio

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
80,73 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint