ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Język publikacji: angielski
Autor:
Stephen Wendel
Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - okładka książki

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - okładka książki

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - okładka audiobooka MP3

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
384
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

229,00 zł (-15%)
194,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Designers and managers hope their products become essential for users—integrated into their lives like Instagram, Lyft, and others have become. Such deep integration isn’t accidental: it’s a process of careful design and iterative learning, especially for technology companies. This guide shows you how to apply behavioral science—research that supports many products—to help your users achieve their goals using your product.

In this updated edition, Stephen Wendel, head of behavioral science at Morningstar, takes you step-by-step through the process of incorporating behavioral science into product design and development. Product managers, UX and interaction designers, and data analysts will learn a simple and effective approach for identifying target users and behaviors, building the product, and gauging its effectiveness.

  • Learn the three main strategies to help people change behavior
  • Identify behaviors your target audience seeks to change—and obstacles that stand in their way
  • Develop effective designs that are enjoyable to use
  • Measure your product’s impact and learn ways to improve it
  • Combine behavioral science with data science to pinpoint problems and test potential solutions

O autorze książki

1 Stephen Wendel

Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się zastosowaniem nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi. Napisał kilka książek poświęconych naukom o zachowaniu. Często wygłasza wykłady podczas branżowych konferencji, udziela się też w mediach.

Zamknij

Wybierz metodę płatności