×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - okladka książki

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - okladka książki

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - audiobook MP3

Designing for Behavior Change. Applying Psychology and Behavioral Economics. 2nd Edition Stephen Wendel - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
384
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Designers and managers hope their products become essential for users—integrated into their lives like Instagram, Lyft, and others have become. Such deep integration isn’t accidental: it’s a process of careful design and iterative learning, especially for technology companies. This guide shows you how to apply behavioral science—research that supports many products—to help your users achieve their goals using your product.

In this updated edition, Stephen Wendel, head of behavioral science at Morningstar, takes you step-by-step through the process of incorporating behavioral science into product design and development. Product managers, UX and interaction designers, and data analysts will learn a simple and effective approach for identifying target users and behaviors, building the product, and gauging its effectiveness.

  • Learn the three main strategies to help people change behavior
  • Identify behaviors your target audience seeks to change—and obstacles that stand in their way
  • Develop effective designs that are enjoyable to use
  • Measure your product’s impact and learn ways to improve it
  • Combine behavioral science with data science to pinpoint problems and test potential solutions

O autorze książki

Dr Stephen Wendel jest kierownikiem zespołu naukowców w Morningstar, organizacji badającej rynek inwestycyjny. Interesuje się zastosowaniem nauk o zachowaniu w tworzeniu produktów cyfrowych służących do zarządzania pieniędzmi. Napisał kilka książek poświęconych naukom o zachowaniu. Często wygłasza wykłady podczas branżowych konferencji, udziela się też w mediach.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint