×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing Across Senses. A Multimodal Approach to Product Design

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Designing Across Senses. A Multimodal Approach to Product Design Christine W. Park, John Alderman - okladka książki

Designing Across Senses. A Multimodal Approach to Product Design Christine W. Park, John Alderman - okladka książki

Designing Across Senses. A Multimodal Approach to Product Design Christine W. Park, John Alderman - audiobook MP3

Designing Across Senses. A Multimodal Approach to Product Design Christine W. Park, John Alderman - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
296
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (143,65 zł najniższa cena z 30 dni)

169,00 zł (-15%)
143,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Today we have the ability to connect speech, touch, haptic, and gestural interfaces into products that engage several human senses at once. This practical book explores examples from current designers and devices to describe how these products blend multiple interface modes together into a cohesive user experience.

Authors Christine Park and John Alderman explain the basic principles behind multimodal interaction and introduce the tools you need to root your design in the ways our senses shape experience. This book also includes guides on process, design, and deliverables to help your team get started.

The book covers several topics within multimodal design, including:

  • New Human Factors: learn how human sensory abilities allow us to interact with technology and the physical world
  • New Technologies: explore some of the technologies that enable multimodal interactions, products, and capabilities
  • Multimodal Products: examine different categories of products and learn how they deliver sensory-rich experiences
  • Multimodal Design: learn processes and methodologies for multimodal product design, development, and release

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
143,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint