Nicholas Haemel od ośmiu lat pracuje jako kierownik zespołu zajmującego się projektowaniem sprzętu i oprogramowania do obsługi grafiki trójwymiarowej w firmach ATI i AMD. Pomagał w opracowywaniu standardów OpenGL 3.0, 3.1, 3.2 i 3.3.
Nicholas Haemel - książki
-
Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagad
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystuj
- Druk pkt
Niedostępna