Lucas Amador is a Software Developer born and raised in Buenos Aires, Argentina. His Open Source interest started since young. However, he finally got fully involved in 2008 while working with a JBoss partner and providing consultancy and developing software using the JBoss middleware platform for telco, financial and other such companies. At this time he obtained the Sun Java Developer and JBoss Advanced Developer certifications. He started getting involved in the JBoss Drools community through the Google Summer of Code 2009 program by implementing a refactoring module for the Eclipse Drools Plugin, and since then he is a jBPM5/Drools committer where spend his time implementing new features and fixing bugs. Lucas works as a freelance developer and is always looking something interesting to work in.
Lucas Amador - ebooki
Tytuły autora: Lucas Amador dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na podstawie tej praktycznej książki nauczysz się pisać skuteczne prompty dla dużych modeli językowych. Dowiesz się, w jaki sposób mogą posłużyć do generowania opisów produktów, spersonalizowanych wiadomości e-mail, postów w mediach społecznościowych, a nawet tekstów beletrystycznych i poetyckich. Poznasz także zaawansowane techniki użycia, takie jak integracja dużych modeli językowych z innymi narzędziami i tworzenie chatbotów. Wszystkie opisane tu techniki przetestujesz, eksperymentując i optymalizując swoje rozwiązania. W efekcie zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wykonywać codzienne zadania szybciej i lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł(-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Jedni się jej obawiają, inni patrzą na nią z nadzieją. Sztuczna inteligencja, z angielskiego artificial intelligence (AI), to technologia, która oferuje niespotykane dotąd możliwości i imponującą wydajność. Jeśli w odpowiedni sposób zadać jej pytanie, jest w stanie precyzyjnie na nie odpowiedzieć i podsunąć rozwiązanie. Po otrzymaniu konkretnych wskazówek może wygenerować wysokiej jakości grafiki i filmy. Kluczowe jest, aby nauczyć się właściwie zadawać pytania i poprawnie formułować polecenia. Innymi słowy ― promptować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie, poszerzone i uzupełnione wydanie przewodnika dla nieelektroników, którzy chcą nauczyć się naprawiać urządzenia elektroniczne. Dzięki lekturze zrozumiesz podstawy współczesnej elektroniki i nauczysz się trafnie diagnozować przyczyny usterek. Dowiesz się, jak rozwiązywać problemy występujące w najnowszych gadżetach i sprzęcie samochodowym, zagłębisz się w temat płaskich ekranów ciekłokrystalicznych oraz poznasz techniki i nawyki serwisowe dotyczące między innymi mikrofonów pojemnościowych, baterii litowych, zestawów słuchawkowych i pilotów. Dowiesz się, jak rozebrać urządzenie, uchwycić problem, wymienić właściwe elementy i poskładać obudowę. Na końcu znajdziesz porady i triki pomocne w radzeniu sobie z konkretnymi produktami, takimi jak odtwarzacze płyt optycznych, wzmacniacze i urządzenia do rejestrowania filmów na taśmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł(-35%)