Jesse Glover is a self-taught software developer and indie game developer who has worked with multiple game engines and has written many tutorials on the subject of game development over the past 8 years. He maintains a YouTube channel dedicated to game development made easy and writes for Zenva in his spare time to teach the ins and outs of game development with Unity, CryEngine, and Unreal Engine, just to name a few. Jesse has also written Unity Programming for Human Beings.
Jesse Glover - ebooki
Tytuły autora: Jesse Glover dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
W tej książce znajdziesz sprawdzone w praktyce nowe metody błyskawicznej nauki, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom zdobywania wiedzy. Metody te oparto na wynikach najnowszych badań i starannie udokumentowano. Szybko się przekonasz, że nie są to magiczne sztuczki, lecz potężne narzędzia dostępne dla każdego, kto chce rozwijać się w karierze, nauce i życiu. Znajdziesz tu również, poza starannym opisem zasad ultranauki, praktyczne wskazówki, które ułatwią opracowanie i realizację własnego planu szybkiego i głębokiego opanowania dowolnego tematu. Niezależnie od tego, czy ma to być jeden lub kilka języków obcych, ukończenie studiów w ułamku czasu ich trwania czy obsługa złożonego narzędzia, zasady ultranauki Ci to umożliwią.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Modele bazowe (foundation models) zapoczątkowały prawdziwy rozkwit aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. AI stała się potężnym narzędziem rozwojowym, którego dziś może używać niemal każdy. Decyzja o stworzeniu własnej aplikacji AI wymaga jednak zrozumienia procesu budowy i świadomego podejmowania decyzji projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Bestseller Promocja
Treści, które zawiera Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania ― projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista, opierają się na podstawie programowej kształcenia w zawodzie technika programisty. Są powiązane merytorycznie, strukturalnie i metodycznie z ogólnymi celami kształcenia określonymi w kwalifikacji INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji.- Druk pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się skutecznie wykrywać cyberataki wymierzone w infrastrukturę opartą na systemie Windows i dowiesz się, jak na nie reagować. Zaczniesz od zapoznania się ze współczesnymi technikami cyberataków, z metodami działania napastników i ich motywacjami. Poznasz szczegóły każdej fazy procesu reagowania — od wykrycia, przez analizę, aż po odzyskiwanie danych — a także niezbędne narzędzia, techniki i strategie. W miarę postępów zgłębisz tajniki odnajdywania cyfrowych śladów na endpointach. Na koniec przeanalizujesz sprawdzone podejścia do wykrywania zagrożeń i poznasz strategie aktywnej detekcji incydentów, jeszcze zanim agresor osiągnie swój cel.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Promocja
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej 7 - 8 to pomoc dla nauczyciela i ucznia. Zadaniem zajęć rewalidacyjnych jest wyrównywanie różnic rozwojowych w zakresie np. spostrzegania, logicznego myślenia, pamięci, grafomotoryki. Zadania zebrane w tym zeszycie mają usprawniać nie tylko motorykę ręki, lecz także koordynację wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie, spostrzegawczość oraz inne funkcje, jakie uczeń powinien doskonalić w procesie edukacji.- Druk pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
33.15 zł
39.00 zł(-15%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.