Dan Pilone jest architektem oprogramowania w firmie Blueprint Technologies, Inc., współzałożycielem i prezesem Zizworks, Inc. oraz wielbicielem wspinaczki. Uczy projektowania programów i inżynierii oprogramowania w Catholic University w Waszyngtonie. Napisał kilka artykułów dotyczących procesów wytwarzania oprogramowania, konsultacji w przemyśle programistycznym oraz grafiki trójwymiarowej w języku Java.
Dan Pilone - ebooki
-
Head First Algebra. Edycja polska
-
Head First Software Development. Edycja polska
-
Head First iPhone and iPad Development. A Learner's Guide to Creating Objective-C Applications for the iPhone and iPad. 2nd Edition
-
Head First Algebra. A Learner's Guide to Algebra I
-
Head First Software Development. A Learner's Companion to Software Development
-
UML 2.0 Pocket Reference. UML Syntax and Usage
-
UML 2.0 in a Nutshell
-
UML 2.0. Almanach
Niedostępna
-
UML. Leksykon kieszonkowy
Niedostępna