Dan Malks jest głównym inżynierem w Sun Java Center. Posiada 16-letnie doświadczenie i zajmuje się technologiami obiektowymi oraz ich zastosowaniem w projektach biznesowych i usługach sieciowych. Pisze artykuły do czasopism branżowych, jest także współautorem książek o Javie, wzorcach i technologii J2EE.
Dan Malks - książki
Tytuły autora: Dan Malks dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Recent breakthroughs in AI have not only increased demand for AI products, they've also lowered the barriers to entry for those who want to build AI products. The model-as-a-service approach has transformed AI from an esoteric discipline into a powerful development tool that anyone can use. Everyone, including those with minimal or no prior AI expe- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Promocja
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały dodatkowo przetestowane i wzbogacone o doświadczenia licznych mistrzów uczenia się. Zawarty tu materiał pozwoli Ci na błyskawiczne zgłębienie dowolnej dziedziny: matematyki, języka obcego, programowania, karate czy gotowania. Nawet jeśli uważasz, że jakaś konkretna dyscyplina wykracza poza Twoje możliwości, szybko się przekonasz, że dzięki podanym tu praktycznym wskazówkom możesz ją poznać na wybitnym poziomie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Promocja
Witajcie! Pozwólcie, że przedstawimy wam bohaterów naszej Innobajki. Przed wami Móżdżynka, jej brat Móżdżek i ich najlepszy przyjaciel Kikki. Wszyscy troje uwielbiają zagadki, łamigłówki i gry umysłowe, a najbardziej ze wszystkich zabaw lubią tę w wymyślanie wynalazków. Jednak nie byle jakich, tylko takich, które mogą kiedyś odmienić świat... Bo dla wynalazców świat nie ma granic ani barier.- Druk
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Ta książka jest trzecim, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem lubianego przewodnika, dzięki któremu błyskawicznie nauczysz się podstaw tworzenia gier w Unity. W ramach 24 lekcji, z których żadna nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę, zapoznasz się z podstawami i zaawansowanymi technikami wykorzystywania silnika Unity. Znajdziesz tu przejrzyste instrukcje krok po kroku, wskazówki, praktyczne przykłady oraz ćwiczenia i quizy, dzięki którym utrwalisz nabytą wiedzę. Dowiesz się, jak korzystać z nowo udostępnionych w Unity narzędzi, między innymi do pisania 2D, jak używać maszyny stanów i czym jest nowa oś czasu. Bardzo ważnym elementem książki są lekcje dotyczące dopracowywania szczegółów oraz kompilacji całej gry.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Promocja
„Muszę”, „Powinienem”, „Nie mogę”, „Nie mam czasu”, „Później, a najlepiej jutro” — te myśli zwykle nachodzą Cię kolejno, kiedy zastanawiasz się, czym powinieneś zająć się w danej chwili i jakie sprawy skończyć przed zachodem słońca. Odczuwasz bezsilność, patrząc na niekończącą się listę zadań, ciągle się denerwujesz i wzbraniasz przed działaniem, by na koniec poczuć, że jesteś zupełnie sparaliżowany i niezdolny do czynu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.