×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sprzedaj swój software Edward Hasted

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Sprzedaj swój software Edward Hasted - okladka książki

Sprzedaj swój software Edward Hasted - okladka książki

Sprzedaj swój software Edward Hasted - audiobook MP3

Sprzedaj swój software Edward Hasted - audiobook CD

Autor:
Edward Hasted
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.6/6  Opinie: 5
Stron:
368
Druk:
oprawa miękka

Znajdź rynek i odbiorców dla swoich programów

  • Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
  • Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
  • Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia

Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników. Proces produkcji oprogramowania to dopiero pierwszy krok. Kolejnymi, wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowanymi etapami są promocja, sprzedaż i obsługa klientów. Niedocenianie bądź nawet lekceważenie tych kroków doprowadziło wiele firm, oferujących niezwykle ciekawe produkty, do upadku bądź "wchłonięcia" przez większe. Autorzy oprogramowania, którzy chcą, aby ich pomysły przyniosły nie tylko uznanie w środowisku programistów, ale również pieniądze, powinni poznać zasady budowania rynku dla swoich produktów.

Czytając książkę "Sprzedaj swój software", zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci stworzyć efektywnie działającą firmę programistyczną. Dowiesz się, w jaki sposób zaplanować projekt informatyczny, jak poznać oczekiwania klientów i przełożyć je na konkretny produkt. Nauczysz się budować zespół, zarządzać nim i eliminować potencjalne problemy. Poznasz metody kontroli jakości i usuwania błędów z oprogramowania. Zaplanujesz skuteczną kampanię promocyjną i działania sprzedażowe z wykorzystaniem różnych mediów i technik. Przeczytasz także o obsłudze klientów, rozwijaniu istniejących produktów i zarządzaniu firmą w warunkach szybkiego jej rozwoju, który na pewno będzie efektem wdrożenia wiadomości, jakie znajdziesz w tej książce.

  • Badanie rynku pod kątem zapotrzebowania
  • Wybór odpowiedniej formy prawnej przedsiębiorstwa
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Zdobywanie kapitału na rozwój
  • Planowanie projektu
  • Rekrutacja i budowanie zespołu projektowego
  • Kontrola jakości produktu
  • Dokumentacja i instrukcja obsługi
  • Polityka cenowa
  • Kampania promocyjna
  • Techniki sprzedaży
  • Obsługa klientów
  • Zarządzanie rozwijającą się firmą

Dołącz do grona znanych producentów oprogramowania.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.