×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

PPK w budżetówce tworzenie, funkcjonowanie, ewidencja

(ebook) (audiobook) (audiobook)
PPK w budżetówce  tworzenie, funkcjonowanie, ewidencja Marcin Wojewódka, Oskar Sobolewski, Antoni Kolek, Kornel Kowalski - okladka książki

PPK w budżetówce  tworzenie, funkcjonowanie, ewidencja Marcin Wojewódka, Oskar Sobolewski, Antoni Kolek, Kornel Kowalski - okladka książki

PPK w budżetówce  tworzenie, funkcjonowanie, ewidencja Marcin Wojewódka, Oskar Sobolewski, Antoni Kolek, Kornel Kowalski - audiobook MP3

PPK w budżetówce  tworzenie, funkcjonowanie, ewidencja Marcin Wojewódka, Oskar Sobolewski, Antoni Kolek, Kornel Kowalski - audiobook CD

Wydawnictwo:
Infor PL
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
76
     PDF

"W Poradniku w sposób uporządkowany omówiono zasady tworzenia i rozliczania PPK w jednostkach sektora finansów publicznych. Z Poradnika można dowiedzieć się m.in.: w jaki sposób należy wypełnić obowiązek tworzenia PPK jak nie narazić się na kary w związku z PPK, jak wygląda tryb tworzenia PPK krok po kroku co trzeba zrobić (harmonogram prac na 2020 i pierwszą połowę 2021 r.), jakie obowiązują najważniejsze terminy w ramach PPK z perspektywy pracodawcy, w tym o czym należy bezwzględnie pamiętać w pierwszej połowie 2021 r., czy można nie tworzyć PPK, jak wybrać usługodawcę PPK jaka jest rola i odpowiedzialność pracodawcy, jak zapisywać osoby zatrudnione do PPK oraz jak naliczać wpłaty do PPK, które składniki wynagrodzenia wliczać do podstawy naliczania wpłat do PPK, a które nie, na co zwrócić uwagę, negocjując umowy składające się na PPK, jak przygotowywać korekty i rozliczenia za okresy wsteczne, jak podzielić obowiązki w zakresie prowadzenia spraw związanych z PPK między komórkę kadr i komórkę księgowości czy analogicznie do obowiązków związanych z ustalaniem i naliczaniem wynagrodzeń oraz sporządzaniem list płac. jak wpłaty do PPK ująć w planie finansowym, w jakim paragrafie wydatków, na jakich kontach księgowych bilansowych oraz pozabilansowych (zaangażowanie), jak je ewidencjonować oraz jak wykazywać w sprawozdawczości. Można skorzystać z przykładowego projektu utworzenia PPK w jednostce sektora finansów publicznych oraz harmonogramu tworzenia i funkcjonowania PPK. W Poradniku znajdują się także wzory w zakresie PPK: deklaracji o rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK, wniosku o uczestnictwo w PPK osoby zatrudnionej w wieku 5569 lat, wniosku o obniżenie wpłaty podstawowej do PPK. Dopełnieniem Poradnika jest dodatek specjalny Listy kontrolne: terminarz wdrażania i stosowania PPK w jednostkach sektora publicznego, terminarz wprowadzenia zmian w polityce rachunkowości i księgowości w zakresie PPK, zestawienie składników wynagrodzeń występujących w jednostkach sektora publicznego, które wchodzą i które nie wchodzą do podstawy naliczania wpłat pracodawcy i pracownika do PPK. Muszą być one znane pracownikom kadr i księgowości. Za pomocą przygotowanych list można samodzielnie skontrolować przebieg procesu wdrażania procedur związanych z objęciem od 1 stycznia 2021 r. PPK pracowników jednostek sektora publicznego. "

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint