Autor był jednym z pierwszych użytkowników języka C++ w laboratoriach Bell Labs. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w stosowaniu C++ do rozwiązywania problemów w takich dziedzinach, jak projektowanie kompilatorów, zabezpieczanie handlu elektronicznego czy telekomunikacja implementowana na bazie urządzeń wbudowanych.
Jest autorem książki C++ Gotchas (Addison-Wesley, 2003) i współautorem książki Programming in C++, Second Edition (Prentice Hall, 1995). Dewhurst jest członkiem grupy doradczej przy The C++ Source i współredaktorem magazynu C/C++ Users Journal; wcześniej prowadził swoją kolumnę w C++ Report. Jest również twórcą dwóch kompilatorów języka C++ i wielu artykułów traktujących o projektowaniu kompilatorów i technikach programowania w C++.
Stephen C. Dewhurst - książki
Tytuły autora: Stephen C. Dewhurst dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia baz danych oraz administrowania nimi.- Druk pkt
(50,25 zł najniższa cena z 30 dni)
56.95 zł
67.00 zł(-15%) -
Bestseller Promocja
To piąte, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego przewodnika po tworzeniu aplikacji internetowych za pomocą Django. Pokazano tu proces planowania i budowy atrakcyjnych aplikacji, rozwiązywania typowych problemów i implementacji najlepszych praktyk programistycznych. Podczas tworzenia aplikacji, takich jak blog, serwis społecznościowy, aplikacja e-commerce i platforma e-learningowa, zapoznasz się z szerokim zakresem zagadnień związanych z tworzeniem złożonych aplikacji internetowych w Pythonie. Krok po kroku, dzięki szczegółowym planom projektów, dowiesz się, jakie korzyści niesie ze sobą praca z Django 5, i zrozumiesz zasady tworzenia aplikacji przy użyciu tego frameworka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(74,50 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista został opracowany zgodnie z nową podstawą programową, obowiązującą od 1 września 2019 roku. Omówiono w nim zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia stron internetowych. W ramach praktyki zaproponowano liczne zadania i ćwiczenia, które ułatwią nabywanie potrzebnych umiejętności i ugruntowanie zdobytej wiedzy. W podręczniku ujęto wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem stron internetowych: praca z językiem HTML5 posługiwanie się kaskadowymi arkuszami stylów (CSS3) kreowanie i modyfikowanie warstwy graficznej strony WWW tworzenie animacji dodawanie dźwięków i materiałów wideo do strony WWW operowanie w systemach zarządzania treścią CMS (na przykładzie WordPressa i Joomla!) testowanie i publikowanie strony- Druk pkt
(59,25 zł najniższa cena z 30 dni)
67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł(-35%)