Paul Martin Eliasz is an experienced Senior Technical Artist, Educator, and Consultant, with a 12-year background experience in 3D CGI and real-time game engine expertise. He leads his own studio, specialising in the development of 3D gamified applications tailored for web streaming (pixel streaming), VR, Virtual Production, XR, and various computer platforms. Throughout his career, he has contributed to multiple projects for esteemed clients such as Netflix and Bentley, and has provided consulting services to various companies and studios, including Outernet Global and PureWeb. Currently, he is actively involved in mentoring and educating for CG Spectrum, Mastered, CAVE Academy, Symetri(Bentley, Dyson) and Epic Games EMEA. Additionally, he occasionally conducts educational sessions in universities across the UK and creates customised educational content for aspiring Unreal Artists and Unreal Tech Artists who want to work in Virtual Production space and film industry.
Paul Martin Eliasz - ebooki
Tytuły autora: Paul Martin Eliasz dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja 2za1
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 3. Programowanie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej podstawie programowej, obowiązującej od 1 września 2019 roku. Omówiono tu zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i utrzymania aplikacji internetowych. W ramach praktyki zaproponowano liczne zadania i ćwiczenia, które ułatwią nabywanie potrzebnych umiejętności i ugruntowanie zdobytej wiedzy.- Druk pkt
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja 2za1
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista został opracowany zgodnie z nową podstawą programową, obowiązującą od 1 września 2019 roku. Omówiono w nim zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia stron internetowych. W ramach praktyki zaproponowano liczne zadania i ćwiczenia, które ułatwią nabywanie potrzebnych umiejętności i ugruntowanie zdobytej wiedzy. W podręczniku ujęto wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem stron internetowych: praca z językiem HTML5 posługiwanie się kaskadowymi arkuszami stylów (CSS3) kreowanie i modyfikowanie warstwy graficznej strony WWW tworzenie animacji dodawanie dźwięków i materiałów wideo do strony WWW operowanie w systemach zarządzania treścią CMS (na przykładzie WordPressa i Joomla!) testowanie i publikowanie strony- Druk pkt