Melissa Perri jest ekspertką w dziedzinie zarządzania produktem, CEO firmy konsultingowej Produx Labs, która pomaga znanym przedsiębiorstwom w budowaniu efektywnych strategii produktowych. Założyła Product Institute, szkołę on-line, w której w 2019 roku uruchomiła program szkoleniowy dla przyszłych dyrektorów do spraw produktu. Jest znaną prelegentką. W 2019 roku zaproszono ją do nauczania zarządzania produktem w programie MBA w Harvard Business School.
Melissa Perri - ebooki
Tytuły autora: Melissa Perri dostępne w księgarni Helion
-
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To stay competitive in today’s market, organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet their schedule rather than the customer’s needs.In this book, Melissa Perri explains- ePub + Mobi pkt
(109,65 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł(-15%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.