M.J. Ryan jest autorką wielu książek przeznaczonych dla osób pragnących rozwijać relacje interpersonalne i doskonalić pozytywne cechy swego charakteru. Jest również wykładowcą, założycielką i wydawcą Conari Press oraz konsultantką Professional Thinking Partners, gdzie prowadzi warsztaty dla kadry zarządzającej z zakresu przywództwa oraz pozytywnego podejścia do życia.
M. J. Ryan - książki
Tytuły autora: M. J. Ryan dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Nowość Promocja
Oto czas przełomu. Należysz do pierwszego pokolenia, które ma dostęp do sztucznej inteligencji. Równocześnie żyjesz w czasach gwałtownych zmian. To oznacza, że nie możesz zachłysnąć się AI i w pełni zautomatyzować procesu sprzedaży. W erze sztucznej inteligencji relacje międzyludzkie przynoszą jeszcze większą przewagę konkurencyjną. Jeśli jednak nie wdrożysz potrzebnych narzędzi AI, szybko zostaniesz w tyle.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
API, czyli application programming interface, to sposób, w jaki różne aplikacje komunikują się ze sobą - swoisty język aplikacji. Jeśli jesteś programistą, testerem lub menedżerem projektów, zrozumienie tego języka otworzy Ci drzwi do efektywniejszej pracy, lepszego projektowania systemów i bardziej świadomego podejmowania decyzji. API bowiem to fundament współczesnych aplikacji — niezależnie od tego, czy mówimy o platformach mobilnych, aplikacjach webowych, czy systemach integracyjnych. Z tematyką API bezpośrednio powiązany jest Postman. To narzędzie, które pozwala tworzyć i wysyłać zapytania do API, symulować różne scenariusze reakcji aplikacji, automatyzować testy, a także monitorować działanie API w czasie rzeczywistym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Promocja
Czy masz świadomość, że przeciętny człowiek dwie trzecie swojego życia spędza w pracy? Czy wiesz, że 90 procent ludzi pracuje dla kogoś, realizując zadania wyznaczane im przez innych - właścicieli firm, menedżerów, kierowników? I teraz najciekawsze: 87 procent osób jest średnio zaangażowanych lub w ogóle niezaangażowanych w swoją pracę. Czujesz, że należysz do tej smutnej w gruncie rzeczy większości? Może zatem najwyższy czas coś zmienić! Rzucić etat i rozkręcić coś własnego... Tyle że nie każdy chce i jest w stanie być przedsiębiorcą. A może prościej? Może warto zwrócić się w stronę pozostałych pracowników - tych 13 procent lubiących swoją pracę i wykonujących ją z najwyższym zaangażowaniem i ogromną satysfakcją?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Nowość Promocja
Jak temu zapobiec? Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie ― to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż ― klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i… oczywiście Twoich klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł(-20%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.