Kerrie Meyler - ebooki
Tytuły autora: Kerrie Meyler dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Nowość Promocja
Cechą dzisiejszego rynku IT jest ciągła zmiana. Zmieniają się urządzenia, modyfikacjom podlega również software. Jedną z przyczyn wprowadzania kolejnych unowocześnień jest dążenie do utrzymania odpowiedniego poziomu świadczenia usług biznesowych i wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Służy temu na przykład zastosowanie monitoringu infrastruktury, czyli użycie odpowiednich narzędzi weryfikujących stan sieci, serwerów czy też aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Modele bazowe (foundation models) zapoczątkowały prawdziwy rozkwit aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. AI stała się potężnym narzędziem rozwojowym, którego dziś może używać niemal każdy. Decyzja o stworzeniu własnej aplikacji AI wymaga jednak zrozumienia procesu budowy i świadomego podejmowania decyzji projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się skutecznie wykrywać cyberataki wymierzone w infrastrukturę opartą na systemie Windows i dowiesz się, jak na nie reagować. Zaczniesz od zapoznania się ze współczesnymi technikami cyberataków, z metodami działania napastników i ich motywacjami. Poznasz szczegóły każdej fazy procesu reagowania — od wykrycia, przez analizę, aż po odzyskiwanie danych — a także niezbędne narzędzia, techniki i strategie. W miarę postępów zgłębisz tajniki odnajdywania cyfrowych śladów na endpointach. Na koniec przeanalizujesz sprawdzone podejścia do wykrywania zagrożeń i poznasz strategie aktywnej detekcji incydentów, jeszcze zanim agresor osiągnie swój cel.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Nowość Promocja
Jak temu zapobiec? Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie ― to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż ― klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i… oczywiście Twoich klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Nowość Promocja
Oto czas przełomu. Należysz do pierwszego pokolenia, które ma dostęp do sztucznej inteligencji. Równocześnie żyjesz w czasach gwałtownych zmian. To oznacza, że nie możesz zachłysnąć się AI i w pełni zautomatyzować procesu sprzedaży. W erze sztucznej inteligencji relacje międzyludzkie przynoszą jeszcze większą przewagę konkurencyjną. Jeśli jednak nie wdrożysz potrzebnych narzędzi AI, szybko zostaniesz w tyle.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%)