David Morris od 1995 roku zajmuje się projektowaniem witryn internetowych, w tym także serwisów opartych na technologii Flash, przeznaczonych dla firm, instytucji niekomercyjnych i edukacyjnych. Przez ostatnie osiemnaście lat był projektantem grafiki, należał do zespołu tworzącego program Macromedia Fireworks, a także zarządzał produktami Fireworks i FreeHand.
David Morris - książki
Tytuły autora: David Morris dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Jeśli chcesz po prostu zrozumieć działanie algorytmów, a nie masz ochoty na mozolne przedzieranie się przez setki trudnych stron, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Dzięki temu interesującemu, przystępnemu podręcznikowi szybko przyswoisz sobie najważniejsze pojęcia i łatwo zrozumiesz, w jaki sposób algorytmy pomagają w rozwiązywaniu problemów programistycznych. Pokazano w nim słabe i mocne strony najważniejszych algorytmów. Nie zabrakło przydatnych schematów i przykładowych fragmentów kodu napisanego w Pythonie. Książkę tę szczególnie docenią programiści samoucy, inżynierowie i każdy, kto chce zyskać wiedzę o algorytmach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Promocja 2za1
Każdy człowiek ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans ― aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości.- Druk pkt
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano także, w jaki sposób posługiwać się nimi w regresji liniowej, regresji logistycznej i w tworzeniu sieci neuronowych. Poszczególne tematy zostały omówione zrozumiale, przystępnie, bez naukowego żargonu, za to z licznymi praktycznymi przykładami, co dodatkowo ułatwia przyswojenie koncepcji i prawideł matematyki. Opanowanie zawartej tu wiedzy pozwala uniknąć wielu kosztownych błędów projektowych i trafniej wybierać optymalne rozwiązania!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja 2za1
Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista został opracowany zgodnie z nową podstawą programową, obowiązującą od 1 września 2019 roku. Omówiono w nim zagadnienia teoretyczne z zakresu projektowania i tworzenia stron internetowych. W ramach praktyki zaproponowano liczne zadania i ćwiczenia, które ułatwią nabywanie potrzebnych umiejętności i ugruntowanie zdobytej wiedzy. W podręczniku ujęto wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem stron internetowych: praca z językiem HTML5 posługiwanie się kaskadowymi arkuszami stylów (CSS3) kreowanie i modyfikowanie warstwy graficznej strony WWW tworzenie animacji dodawanie dźwięków i materiałów wideo do strony WWW operowanie w systemach zarządzania treścią CMS (na przykładzie WordPressa i Joomla!) testowanie i publikowanie strony- Druk pkt
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.