Chris Zimmerman jest jednym z założycieli studia gier wideo Sucker Punch Productions, które powstało w 1997 roku i kierował jego zespołem programistów w ciągu 25 lat udanej pracy nad wieloma grami wideo, w tym najważniejszą z nich, wydaną w roku 2020 grą Ghost of Tsushima. Przed częściowym wycofaniem się na emeryturę w celu napisania tej książki, Chris dzielił swój czas pomiędzy pisaniem kodu, zarządzaniem zespołem programistów oraz projektowaniem rozgrywek w tworzonych grach.
Chris Zimmerman - książki
-
This philosophy-of-programming guide presents a unique and entertaining take on how to think about programming. A collection of 21 pragmatic rules, each presented in a standalone chapter, captures the...
- Epub + Mobi
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmie...
- Druk
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna