Największy tego typu projekt wydawniczy na świecie!
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad - oto Biblia e-biznesu 3.0!. Chcesz dowiedzieć się:
💡 który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć?
💡 jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe?
💡 które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty?
💡 jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną?
💡 które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać?
💡 jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci?
💡 w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma?
💡 które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować?
Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017, w dodatku oba wydania miesiącami przodowały na listach bestsellerów i zdobyły uznanie czytelników. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie!
Co nowego w wydaniu trzecim?
Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!