×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych Agnieszka Prokopczuk, Mariusz Prokopczuk - okladka książki

Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych Agnieszka Prokopczuk, Mariusz Prokopczuk - okladka książki

Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych Agnieszka Prokopczuk, Mariusz Prokopczuk - audiobook MP3

Zlecenia z polecenia, czyli co zrobić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym. Poradnik wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych Agnieszka Prokopczuk, Mariusz Prokopczuk - audiobook CD

Wydawnictwo:
Grupa Medium
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
77
     PDF
Recenzje książki

„Wiele publikacji jest mądrych, ale niekoniecznie użytecznych, natomiast „Zlecenia z polecenia” są jednocześnie mądre i pożyteczne, są niezwykle trafną instrukcją postępowania dla przedsiębiorców, szczególnie dla tych mikro, którzy dominują polską sceną gospodarczą, wręcz powinny stać ich obowiązkowym podręcznikiem. Zamieszone obserwacje i rekomendacje mają absolutnie uniwersalny charakter, pomogą utrzymywać i zdobywać nowych klientów na 100%.”
Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy Atlas

 [...] poradnik „Zlecenia z polecenia” jest bardzo cennym wydawnictwem, które dzięki prostemu językowi i wziętym z życia przykładach pozwala wykonawcom w przystępny sposób wykorzystać potencjał jakim jest zadowolony po wykonaniu usługi klient. W branży budowlanej i instalacyjnej, poszukiwanie wykonawcy zazwyczaj rozpoczyna się od wypytywania znajomych czy nie ma do polecenia dobrej ekipy. Dlatego przy umiejętnym wykorzystaniu podanych w opracowaniu narzędzi, wykonawca może być spokojny o portfel zamówień w dłuższej niż dotąd perspektywie czasu.

Janusz Starościk, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych

 “[....] Książka – poradnik “Zlecenia z polecenia, czyli co robić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym” stanowi zarazem potwierdzenie, że nawet na rynku na którym istotnym kryterium wyboru jest cena, kluczowe znaczenie ma polecenie i rekomendacja (86,9% wskazań!!!) jako źródło decyzji o wyborze wykonawcy prac budowlano – instalacyjnych.

Książka stanowi przewodnik i źródło rekomendacji jak skutecznie, z sukcesem, odpowiedzialnie, prowadzić firmę wykonawczą, jak budować relacje z otoczeniem, zawiera wreszcie przydatne wskazówki w zakresie know – how funkcjonowania na wymagającym, nader konkurencyjnym rynku.

Lektura książki winna być pożądanym działaniem każdego przedsiębiorcy: producenta – szukającego rynku zbytu, właściciela marki – zainteresowanego jej pozycjonowaniem i budowaniem trwałej przewagi konkurencyjnej, hurtownika – poszukującego drogi skutecznego dotarcia do potencjalnego nabywcy, wreszcie, a może nawet przede wszystkim wykonawcy – szukającego biznesowego sukcesu w indywidualizacji kompleksowej oferty wykonawczej, budowanej wedle kryterium przewagi jakościowej, wspartej  własną reputacją.

Podzielam wniosek autorów poradnika o kluczowym znaczeniu polecenia/rekomendacji odbiorcy usługi dla sukcesu firmy wykonawczej, w każdej skali działania. Praktycznym dowodem zasadności tego podejścia jest treść francuskiego przysłowia: “Klient zadowolony powie o tym dwom innym, niezadowolony dziesięciu”. Ta ludowa mądrość, winna być zarazem przestrogą i swoistym memento dla każdego funkcjonującego w biznesie. Lektura omawianej książki pozwoli uniknąć kosztownej nauki na własnych błędach, stanowić może pożądane źródło refleksji, przyczynek do wdrożenia działań korygujących, wreszcie może być drogą do wzrostu biznesowej efektywności [...]”.
dr Zbigniew Mendel, Prezes Zarządu Gerda Spółka z o.o. 

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint