×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Michał Kucia
Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Michał Kucia - okladka książki

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Michał Kucia - okladka książki

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Michał Kucia - audiobook MP3

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Michał Kucia - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
213
     PDF
W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście wykorzystania jej w działalności marketingowej przedsiębiorstwa. W rozdziale pierwszym podjęto studia nad klientem różnorodnie definiowanym w obrębie dziedzin naukowych. W rozdziale drugim podjęto próbę wyjaśnienia koncepcji zaangażowania klienta na gruncie teorii nauk o zarządzaniu. Dokonano chronologicznego zestawienia definicji zaangażowania klienta występujących w literaturze marketingowej. Następnie poruszono zagadnienia dotyczące uwarunkowań i motywów zaangażowania klienta oraz obszarów, form i konsekwencji płynących z zaangażowania zarówno dla klienta, jak i przedsiębiorstwa. Rozdział trzeci otwiera wprowadzenie do metodyki badań własnych, z uwzględnieniem stosowanej techniki badawczej, przebiegu badań, charakterystyki próby badawczej oraz rzetelności skal pomiarowych. Zaprezentowano wyniki badań własnych, których zasadniczym celem było poszukiwanie odpowiedzi na pytania, co motywuje klienta do zaangażowania, jakie uczucia wywołuje zaangażowanie u klienta oraz czy zaangażowanie ma charakter jednorazowy, czy powtarzalny. W ostatnim, czwartym rozdziale zaproponowano autorskie modele zaangażowania klienta o charakterze opisowym (typologia) oraz predykcyjnym.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności