Facebook
ODBIERZ TW粑 BONUS :: »

Wp造w s這wa i obrazu na wizerunek osoby publicznej (ebook)(audiobook)(audiobook)

Ocena:
B康 pierwszym, kt鏎y oceni t ksi捫k
Stron:
276
Druk:
oprawa mi瘯ka
     PDF

Ksi捫ka

44,90 z

Dodaj do koszyka

Ebook

22,45 z

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikni璚iem

Przenie na p馧k

Do przechowalni

Do przechowalni

Czy znajomo嗆 nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdj璚ie autora obok tekstu wp造wa na jego wizerunek? Jaka jest ró積ica mi璠zy wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdj璚ia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapami皻ujemy po jakim czasie? Te pytania sta造 si podstaw prezentowanej publikacji. Autorka d捫y do okre郵enia, jaki wizerunek jest mo磧iwy do komunikowania za pomoc s這wa, a jaki za pomoc obrazu, a tak瞠 jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wp造wa na jego image werbalny.

Wyniki omówionych bada dotycz wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny 字ody i Szymona Ho這wni. Ponad pó tysi帷a osób czyta這 ich felietony, spogl康a這 na zdj璚ia lub przywo造wa這 skojarzenia z tymi nazwiskami, by okre郵i tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, pisz帷ych na ró積e tematy i reprezentuj帷ych ró積e postawy 鈍iatopogl康owe.

Autorka bada image wieloaspektowo, wi璚 ksi捫ka mo瞠 by cennym 廝ód貫m informacji dla osób pracuj帷ych nad wizerunkiem i projektuj帷ych komunikacj, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a tak瞠 dla medioznawców, j瞛ykoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji spo貫cznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematyk zale積o軼i image’u od sów i obrazu.

0 Anna Bara雟ka-Szmitko

Zamknij

Wybierz metod p豉tno軼i