ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1 (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

Okładka książki Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

Okładka książki Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

Okładka książki Wirtualne targowisko. O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

Wydawnictwo:
Elipsa
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
     PDF

Ebook

23,63 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych klientów, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
0 Krzysztof Marcyński, Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk

Zamknij

Wybierz metodę płatności