×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wirtualne targowisko Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wirtualne targowisko Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński - okladka książki

Wirtualne targowisko Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński - okladka książki

Wirtualne targowisko Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński - audiobook MP3

Wirtualne targowisko Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński - audiobook CD

Autorzy:
Magdalena Butkiewicz, Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
Dostępny format:
     PDF
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych ,,klientów", niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
23,63 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint