ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Standaryzowana praca menadżera. Codzienna droga do trwałego doskonalenia (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Lean Enterprise
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
184
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

56,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Standaryzowana praca menadżera to prawdziwa historia prawdziwej firmy opowiedziana przez jej właściciela i dyrektora generalnego Jima Lancastera. Na początku lat 90. specjalnie powołane zespoły dokonały w niej spektakularnych zmian poprawiły przepływy, wyeliminowały produkcję w partiach i uwolniły miliony dolarów zamrożonych w zapasach.

Liderzy stali się mistrzami ciągłego doskonalenia. A jednak usprawnienia nie przełożyły się na wynik finansowy, a efekty kaizen okazały się nietrwałe.

Spodziewane rezultaty przyniósł dopiero system codziennego zarządzania i praca standaryzowana na każdym poziomie organizacji, także wśród ścisłego kierownictwa. Zespół uświadomił sobie, że przed doskonaleniem procesów trzeba nauczyć się je utrzymywać.

Dzięki pomocy wieloletniego członka kierownictwa Toyoty i doświadczonego specjalisty Lean Jim i jego zespół odkryli, iż procesy są delikatne jak zamki z piasku. Dzięki regularnemu utrzymywaniu i codziennemu zarządzaniu stają się jednak solidniejsze i elastyczniejsze, zapewniając niezbędną podstawę trwałemu doskonaleniu. Po upływie blisko dekady od wprowadzenia nowego codziennego systemu zarządzania kierownictwo firmy opiera się na pracy standaryzowanej, by wspierać działalność produkcyjną. Kładzie nacisk na stabilizację i utrzymywanie procesów, a dopiero w dalszej kolejności na poszukiwanie znaczących udoskonaleń. Dzięki temu niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w swojej branży.

Niniejsza książka przedstawia szczegółowy opis metody, którą menadżerowie mogą wykorzystać z równym powodzeniem w każdej organizacji. Wprowadzenie codziennego zarządzania (ang. daily management), standaryzacja pracy menadżerów i stała obecność w miejscu tworzenia wartości (shopfloor management) są gwarancją oczekiwanych wyników w firmach zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.

0 Jim Lancaster, Emily Adams

Zamknij

Wybierz metodę płatności