Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
- Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy
- Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić
- Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze
Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw – nie czytaj tej książki. Jeżeli uważasz, że każdy nadaje się na przedsiębiorcę – nawet jej nie otwieraj. Jeżeli nie przyjmujesz do wiadomości, że własna firma to poza satysfakcją także ciężka praca i odpowiedzialność – nie psuj sobie nastroju i odłóż ją na półkę. Ale jeżeli chcesz, żeby ktoś w końcu ludzkim głosem powiedział Ci, czy własna firma to coś dla Ciebie i jak ją założyć, trafiłeś w dziesiątkę. Kupuj.Marek Jankowski,
autor książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
Vademecum początkującego przedsiębiorcy
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu!
- Książka odpowie na wiele Twoich pytań:
- Czy masz zadatki na biznesmena?
- Skąd weźmiesz pieniądze na firmę?
- Jak przygotować prosty biznesplan?
- Czym różni się działalność tradycyjna od internetowej?
- Jak rozpocząć wybraną działalność gospodarczą?
- Jak zarejestrować firmę w siedem dni?
- Jak tanio pozyskać pracowników?
- Jak skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi?
- Jak wykorzystać do promocji internet?
- Jak skutecznie i etycznie zarządzać małą firmą?
Oceny i opinie klientów (19)
(10)
(8)
(0)
(1)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Marcin, Informatyk 2013-07-30
6 oceniona przez: Sylwester, elektronik 2013-07-22
6 oceniona przez: Piotr, 2011-12-02
6 oceniona przez: Grzegorz, 2012-01-12
6 oceniona przez: Paweł, 2011-10-12
6 oceniona przez: Dorota Skierkowska, 2016-06-02
6 oceniona przez: Sebastian Filipkowski, Wsparcie techniczne 2014-11-18
6 oceniona przez: 2012-07-19
6 oceniona przez: Paul C, 2013-12-16
6 oceniona przez: 2013-08-23
5 oceniona przez: 2014-10-28
5 oceniona przez: 2011-11-30
5 oceniona przez: Piotr, 2012-12-11
5 oceniona przez: 2013-04-25
5 oceniona przez: 2020-08-01
5 oceniona przez: 2019-12-10
5 oceniona przez: Bartłomiej, 2012-06-26
5 oceniona przez: MP., 2015-09-22
3 oceniona przez: Anna Rossi, 2014-11-09
więcej opinii