×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Retoryka i wartości Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
340
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment
Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich), - w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy), - w przemówieniach motywacyjnych (TEDx), - w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy), - w gatunkach literackich i użytkowych (biografia, poezja, wydawnictwa okolicznościowe), - w przekazach internetowych i marketingowych (infografiki, blogi, dyskurs marki), - w literaturze i kulturze dawnej (ikonografia, oratorstwo, edytorzy, publicyści). Książka ma charakter interdyscyplinarny, łączy różne dziedziny twórczości i różne dyskursy w przestrzeni publicznej. Spoiwem tematycznym tekstów jest perspektywa retoryczna, czyli odkrywanie mechanizmów perswazyjnych w procesie promowania wartości w kulturze, polityce i mediach. The book is concerned with the rhetorical perspective, that is, discovering the mechanisms of persuasion in the process of promoting values in culture. The publication is interdisciplinary in character, it links togethers different areas of creative work and different discourses in the public sphere.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
16,70 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint