×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Maria Lewicka
Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014 Maria Lewicka - okladka książki

Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014 Maria Lewicka - okladka książki

Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014 Maria Lewicka - audiobook MP3

Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014 Maria Lewicka - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
106
     PDF

Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkc????jonalne korzystanie z internetu przegląd badań [Dysfunctional Internet use Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378395;
Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396408;
Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409421;
Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422436;
Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437444;
Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445454;
Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455465.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint