ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Przedmioty wirtualne (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Przedmioty wirtualne

Okładka książki Przedmioty wirtualne

Okładka książki Przedmioty wirtualne

Okładka książki Przedmioty wirtualne

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
164
     PDF

Ebook

23,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

III tom serii wydawniczej "Informatyka a filozofia"
 
Charakterystycznym rysem współczesności jest coraz szersza obecność w naszym życiu przedmiotów wirtualnych. Należą do nich witryny internetowe, portale społecznościowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzieła sztuki, wirtualne pieniądze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, których naturalnym środowiskiem działania jest Internet. Owa względnie nowa sfera rzeczywistości, rzeczywistości wirtualnej, została wprawdzie wytworzona przez człowieka i ma swoją bytową podstawę w kontrolowanych przez ludzi procesach obliczeniowych, mimo wszystko jednak, na coraz większa skalę, autonomizuje się i zaczyna samodzielnie oddziaływać na otaczający nas świat.
 
W wypełniającej monografię mozaice podejść, definicji i analiz najbardziej wyraziście rysują się trzy wątki: wątek genezy przedmiotów wirtualnych (skąd się biorą?), kwestia ich istoty (czym są?) oraz wątek ich wpływu na współczesną kulturę (jak zmieniają nasze życie?). Kolejność rozdziałów monografii odzwierciedla ten właśnie porządek pytań.

0 Paweł Stacewicz, Bartłomiej Skowron

Zamknij

Wybierz metodę płatności