Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Okładka książki Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Okładka książki Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Okładka książki Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
230
     PDF

Ebook

30,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.
0 Barbara Woźniak-Sobczak, Włodzimierz Rudny

Zamknij

Wybierz metodę płatności