ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Mariusz Gołąb, Natalia Schiller
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
336
Druk:
oprawa miękka
     PDF

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

25,69 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Tytuł monografii Moda: model(ka) i czytelnicy. O ikonicznych reprezentacjach w kulturze wskazuje na ścisłą relację pomiędzy modą jako fenomenem kulturowym a modelem jako kulturowym wzorcem poznawczym. Dzięki temu Czytelnik otrzymuje bogate, „gęste” opracowanie ukazujące swoisty splot wątków tworzonych w obrębie omawianego zagadnienia, a także może spojrzeć na modę jako „całościowe zjawisko społeczne” w rozumieniu M. Maussa, przekraczając tym samym wąską definicję kultury, w ramach której moda zazwyczaj jest określana. Monografia stanowi oryginalne ujęcie problemu, proponuje też ciekawą i zróżnicowaną perspektywę poznawczą. Z pewnością dużym atutem książki jest zestawienie tekstów autorów zagranicznych i polskich, co pozwala przy okazji na przekrojowy ogląd współczesnej humanistyki. Moda nie jest tu sprowadzona jedynie do roli manekina, to raczej – pozostając w kręgu tej metaforyki – swoisty wybieg, pozwalający zaprezentować kulturowe modele w aktualnym kontekście i uchwycić ich dynamikę.
Z recenzji dr. hab. Marka Pacukiewicza (UŚ)
 
0 Mariusz Gołąb, Natalia Schiller

Zamknij

Wybierz metodę płatności