Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.
John Husbands, Institute of Management
- Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
- Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
- Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
- Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.
Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
- Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
- Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
- Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
- Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
- Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
- Mapowanie udanych prezentacji
- Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
- Mapy myśli a przywództwo
- Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
- Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
- Mapy myśli a sprzedaż i marketing
- Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian
Mapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II Tony Buzan, Chris Griffiths (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.