×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
288
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.

John Husbands, Institute of Management

  • Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
  • Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
  • Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
  • Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów

W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!

  • Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
  • Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
  • Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
  • Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
  • Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
  • Mapowanie udanych prezentacji
  • Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
  • Mapy myśli a przywództwo
  • Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
  • Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
  • Mapy myśli a sprzedaż i marketing
  • Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian

Mapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!

O autorach książki

Tony Buzan — wynalazca map myśli, autor ponad stu książek przetłumaczonych na ponad trzydzieści języków. Pomógł setkom milionów osób w odblokowaniu zdolności twórczych, usprawnieniu pamięci i rozwinięciu procesów myślowych. Z jego dokonań korzysta wiele potężnych firm, a nawet rządów państw. W roku 2008 otrzymał nagrodę Lifetime Achievement od American Creativity Association (ACA). W tym samym roku wspólnie z Chrisem Griffithsem opublikował przełomowy program do mapowania myśli — iMindMap.

Chris Griffiths — współzałożyciel i dyrektor generalny Buzan Online Ltd., wcześniej założyciel i dyrektor generalny UK Plc. Jego spółki były notowane w rankingach „Deloitte Fast 50” i „The Sunday Times” („London Stock Exchange Fast Track 100”). Chris prowadzi na całym świecie wykłady o przedsiębiorczości, umyśle, nauce i wpływie technologii na ludzkie myślenie.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności