Jak zostać mistrzem marketingu Jeffrey J. Fox
                                    
                                        
                                    
                                        
                                    
                                    
                                
- Autor:
 - Jeffrey J. Fox
 - Wydawnictwo:
 - Oficyna Wydawnicza VOCATIO
 - Ocena:
 - Stron:
 - 168
 - Dostępne formaty:
 - 
                                                                                                                                        ePubMobi
 
                            
                                Opis
                                
                                                                    książki
                                                                :
                                Jak zostać mistrzem marketingu
                            
                        
                        „Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tę książkę!”.
Steve Willensky,
wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
„Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę”.
John Quelch,
profesor w Harvard Business School
„Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!”.
Ayn LaPlant,
CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
„Cały Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing”.
Lee Flaherty,
CEO w Flair Communication
„Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę produktu czy usługi”.
Stephen T. Merkel,
prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation
„Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!”.
Dan Chasins,
dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
„Tak się składa, że najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokości 10 tys. metrów - jest idealną lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa”.
Greg Gyllstrom,
prezes Aftermarket na Północną Amerykę
i Azję w Visteon Corporation
„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne”.
Joseph C. Day,
prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
 - cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
 - zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
 - usługa nie obejmuje książek w kolorze.
 
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
			
			
			
			
		
                
      

Oceny i opinie klientów: Jak zostać mistrzem marketingu Jeffrey J. Fox
(1)- 
                                                
                                                    6
                                                
                                                
 
                                                                                    - 
                                                
                                                    5
                                                
                                                
 
                                                                                    - 
                                                
                                                    4
                                                
                                                
 
                                                                                    - 
                                                
                                                    3
                                                
                                                
 
                                                                                    - 
                                                
                                                    2
                                                
                                                
 
                                                                                    - 
                                                
                                                    1
                                                
                                                
 
                                                                            
6.0(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)