×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Vanda Marakova, Roman Niestrój

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Vanda Marakova, Roman Niestrój - okladka książki

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Vanda Marakova, Roman Niestrój - okladka książki

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Vanda Marakova, Roman Niestrój - audiobook MP3

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Vanda Marakova, Roman Niestrój - audiobook CD

Autorzy:
Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Vanda Marakova, Roman Niestrój
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
187
Dostępny format:
     PDF
Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu!ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rangę zapewniły im przede wszystkim publikacje A. Schumpetera i P. Druckera, wskazujące na znaczenie twórczej inwencji wynalazców i przedsiębiorczej kreatywności menedżerów w poszerzaniu zakresu i doskonaleniu sposobów zaspokajania ludzkich potrzeb, a tym samym stymulowania wzrostu gospodarczego i dobrobytu społeczeństwa. W praktyce gospodarczej innowacje stanowią ważny oręż w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na coraz bardziej wymagającym rynku. Są główną metodą nie tylko podnoszenia jakości oraz racjonalizacji metod i kosztów wytwarzania, lecz także sposobem różnicowania oferty w dążeniu do coraz lepszego zaspokajania potrzeb i oczekiwań konsumentów i użytkowników wyrobów i usług. W tej sytuacji innowacyjność, kreatywność i zdolność do podejmowania ryzyka innowacyjnego stała się ważnym kryterium oceny indywidualnych i zespołowych kompetencji przedsiębiorczych. Przedsiębiorczość i innowacyjność są cechami pożądanymi we wszystkich dziedzinach ludzkiej aktywności, lecz jedynie w biznesie stanowią one warunek niezbędny rozwoju zarówno w skali gospodarki narodowej, jak i każdego poszczególnego przedsiębiorstwa.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
33,60 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint