×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Innowacje i przedsiębiorczość - ujęcie makro- i mikroekonomiczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Innowacje i przedsiębiorczość - ujęcie makro- i mikroekonomiczne Anna Francik, Vanda Marakova, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna - okladka książki

Innowacje i przedsiębiorczość - ujęcie makro- i mikroekonomiczne Anna Francik, Vanda Marakova, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna - okladka książki

Innowacje i przedsiębiorczość - ujęcie makro- i mikroekonomiczne Anna Francik, Vanda Marakova, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna - audiobook MP3

Innowacje i przedsiębiorczość - ujęcie makro- i mikroekonomiczne Anna Francik, Vanda Marakova, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
250
     PDF
Współczesna gospodarka poszukuje źródeł, czynników, mechanizmów i strategii rozwoju, umożliwiającej sprostanie wyzwaniom, jakie niesie integracja z Unią Europejską. Fundamentem tej strategii jest innowacyjność stanowiąca warunek kreowania gospodarki opartej na wiedzy. Gospodarkę tę tworzą powiązane ze sobą procesy i zjawiska społeczno-gospodarcze pozostające we wzajemnych interakcjach. Na szczególną uwagę zasługują współzależności między innowacjami, przedsiębiorczością, kreatywnością, zarządzaniem i rozwojem gospodarczym. Współczesna gospodarka światowa rozwija się dzięki innowacjom. Te społeczeństwa i organizacje, które to rozumieją, mogą liczyć na długotrwały i stabilny rozwój. Uzależnienie rozwoju gospodarczego od innowacji skłania do zastanowienia się nad sposobami podniesienia poziomu innowacyjności, wspomagania procesów kreatywnych i przedsiębiorczych oraz nowoczesnego zarządzania. Zagadnieniom tym poświęcone jest niniejsze opracowanie. Innowacje odgrywają zasadniczą rolę w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na szczeblu makro- i mikroekonomicznym. Są ważne w procesach produkcji, zarządzania, efektywnej obsługi klientów, jak też niezbędne we współpracy różnych organizacji i budowaniu relacji. Przyjmując te stwierdzenia jako punkt wyjścia, pokazujemy wielorakie sposoby poszukiwań wspomagania innowacyjności rozważanej w różnych kontekstach.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności