ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Okładka książki Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Okładka książki Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Okładka książki Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
157
     PDF

Ebook

18,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus.

0 red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka

Zamknij

Wybierz metodę płatności