×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów Patryk Słowik - okladka książki

Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów Patryk Słowik - okladka książki

Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów Patryk Słowik - audiobook MP3

Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów Patryk Słowik - audiobook CD

Wydawnictwo:
INFOR Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
33
     PDF
W sieci nie wszystko wolno

To, kiedy i w jakim zakresie właściciel portalu odpowiada za komentarze na nim umieszczane, jest jednym z najgorętszych tematów w orzecznictwie.
2 lutego 2016 r. zapadł istotny wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (sygn. 22947/13). Z uzasadnienia wynika, że serwis internetowy co do zasady nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów, ale każdą sprawę, gdzie na jednej szali znajduje się prawo do wolności słowa, a na drugiej prawo do poszanowania dóbr osobistych, sąd powinien rozpatrywać indywidualnie.

W opracowaniu m.in.:
  • Dwa wyroki Europejskiego Trybunału Praw Człowieka
  • Spory na Węgrzech i w Estonii
  • Wielkość portalu ma znaczenie
  • Bloger też odpowiada

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint